Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
466
Bu uzun kısa far meselesi biraz uzadı. Ama henüz istediğim cevabı alamadım. Naşka marka motosiklet değil de tnt 250 sahibi bir arkadaş yazabilir mi

Saygısızlığın lüzumu yok, teşekkür etmeyi öğrenmelisin. gelen bilgi işini çözmese bile!

"Teşekkürler ama bu konuda senin motorundaki arızayla benimki arasında benzerlik yok sanırım.Tnt 250 lerde uzunları yakınca kısalarda yanıyor mu diye merak ediyorum..."
Gibi.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Haklısınız. Ama fren kolu olmadan motosikleti servise götürme imkanım yoktu. Nakliyeyle götürmek zaten dünya para tutar. Ama fren maneti çok basit takılabiliyor.Ayrıca taktıktan sonra servis kontrol etti.Yine de uyarınız için teşekkürler. Dikkate alıcam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------

Bu uzun kısa far meselesi biraz uzadı. Ama henüz istediğim cevabı alamadım. Naşka marka motosiklet değil de tnt 250 sahibi bir arkadaş yazabilir mi. Uzun far açınca uzun kısa her iki ampul de aynı anda yanıyor mu yoksa biri sönüyor digerimi yanıyor. Eger her ikisi de yanıyorsa benim motosiklette arıza var demektir.

Servisin bilgisi olunca problem olmaz. Far meselesi ile ilgili tnt 250 kullanıcısı bi arkadaş var ona sorayım fark etmiş mi böyle bir öğrenip dönerim sana.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------

TNT 250 kullanıcısı bi arkadaş söyledi ikisi bi arada yanmıyor birini yakınca diğer söner yha uzun yha kısa yani bi arıza söz konusu değilmiş.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Uzun ve kısa far aynı anda yanmaz çünkü akünün gücü 12v ve birkaç amper her ampül'de 12v yakar 2 far biranda yanarsa amper düşüklüğünde akü erken ölür uzun ömürlü olması için tüm motor ve otolarda bu sistem böyledir. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
uzun zamandir tnt 250 bakıyordum joymaxle takasa girerek sonunda kavuştum :)
herkeze kazasız belasız sürüşler

2jo4ZA.jpg
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
teşekkürler şimdilik bi arızası yok 1 hafta oldu alalı fatih hüner motordan aldım alım satım yapıyorlardı takasa girdim normalde joymaxi satıp sıfır almayı düşünüyordum nasip böyleymiş motor 2600 km de 2016 model sıfır a yakın :)
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
teşekkürler şimdilik bi arızası yok 1 hafta oldu alalı fatih hüner motordan aldım alım satım yapıyorlardı takasa girdim normalde joymaxi satıp sıfır almayı düşünüyordum nasip böyleymiş motor 2600 km de 2016 model sıfır a yakın :)

Zaten bir kaç aydır piyasada olan bir model 2.el alınanlarda sıfır sayılır :)
 
Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar geçen 20-30 km hzıla giderken arka lastik kısmından ses geldi durup baktığımızda diskin orada dört adet civata var biri sallanıyor gevşemiş nasıl olur sıfır motorda böyle bir hata aklım almıyor sıktık yerine taktık bir baktık km sıfırlandı hiç haraket yok muhtemelen gevşeyen civata hız göstergesi sensörüne zarar vermiş garanti kapsamında değiştiricem ilk fırsatta. Yeni alacaklar mutlak bu ve benzeri noktalara mutlaka kontrol etsinler bence.
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
Selam arkadaşlar tnt 25 kullanıcısıyım bizim grupta soruma cevap çıkmadı şansımı burda denemek istedim. Motorun frenleri zayıfladı balata istiyor siz servisten mi temin ettiniz kendiniz mi aldınız ,ne tercih ettiniz , fiyat marka bilgisi verebilir misiniz ? şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Arkadaşlar geçen 20-30 km hzıla giderken arka lastik kısmından ses geldi durup baktığımızda diskin orada dört adet civata var biri sallanıyor gevşemiş nasıl olur sıfır motorda böyle bir hata aklım almıyor sıktık yerine taktık bir baktık km sıfırlandı hiç haraket yok muhtemelen gevşeyen civata hız göstergesi sensörüne zarar vermiş garanti kapsamında değiştiricem ilk fırsatta. Yeni alacaklar mutlak bu ve benzeri noktalara mutlaka kontrol etsinler bence.

Fabrika çıkışında hata olmuş olabilir sen kaç km yol yaptın motorlar test edildikten sonra gönderiliyor belli bi süre sallandıktan sonra gevşemiş olabilir. Geçmiş olsun.
 
Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
4
300-400 km oldu henüz, hız göstergesi baştan beri normal değildi tahminimce baştanda bir geveşeklik söz konusu. Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------

Fabrika çıkışında hata olmuş olabilir sen kaç km yol yaptın motorlar test edildikten sonra gönderiliyor belli bi süre sallandıktan sonra gevşemiş olabilir. Geçmiş olsun.

300-400 km oldu henüz, hız göstergesi baştan beri normal değildi tahminimce baştanda bir geveşeklik söz konusu. Teşekkür ederim.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
teşekkürler şimdilik bi arızası yok 1 hafta oldu alalı fatih hüner motordan aldım alım satım yapıyorlardı takasa girdim normalde joymaxi satıp sıfır almayı düşünüyordum nasip böyleymiş motor 2600 km de 2016 model sıfır a yakın :)

Hayırlı olsun. Sıfır sayılır motor zaten en azından rodaj sürecinden kurtuldun rahat rahat kullanıyorsun. Tekerin düz bassın.
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
52
arkadaşlar benimde tnt 250 motorum var. daha seri olması için ne yapabilirim ? beyin ayarlarıyla oynamak mümkünmü ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst