- Katılım
- 3 Ağu 2015
- Mesajlar
- 529
Bilen var mı acaba?
TNT25, TR'ye kaç parti girdi?
Şunun için soruyorum.
Stator yanması, stop etme (sanırım bu sorun, yazılım güncellemesi ile bitti) veya bilmediğim diğer sorunlar yeni gelen motorlarda tekrarladı mı?
Siteye giren Vale'den bir arkadaş vardı.
Görürde cevaplarsa sevinirim.
Her partide bu arıza var.
Benellinin kronik sorunu bu ve firma yaptırmak istemiyor.



