Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
Bilen var mı acaba?

TNT25, TR'ye kaç parti girdi?

Şunun için soruyorum.
Stator yanması, stop etme (sanırım bu sorun, yazılım güncellemesi ile bitti) veya bilmediğim diğer sorunlar yeni gelen motorlarda tekrarladı mı?

Siteye giren Vale'den bir arkadaş vardı.
Görürde cevaplarsa sevinirim.

Her partide bu arıza var.
Benellinin kronik sorunu bu ve firma yaptırmak istemiyor.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
@K121L ;

Kaç parti geldi biliyor musunuz?

Hiç bir firma malının kötü olması için uğraşmaz. Ticarete aykırı.

Ha, şu olabilir. Geri dönüşleri ana firmaya bildirmezler ise olduğu yerde sayar.
Ama ana firma, istenen yedek parçalardan ne yapacağını kestirir. Önlemini alır.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Her partide bu arıza var.
Benellinin kronik sorunu bu ve firma yaptırmak istemiyor.

Dediğin çok saçma kronik bir arıza var ise fabrika bunu onarır çünkü onarması işine gelir onarmadığı süre boyunca garantiden parça değiştirir. Senin dediğin gibi olsa adamlar göz göre göre zarar etmek istiyor. Motosiklet alıpta arıza yaşamadan foruma gelen kişi sayısı çok az Benelli için dmeiyorum tüm markalar için böyle bu foruma bakılırsa TNT 25 kullanıcısı 40 kişiyi geçmez e koca firma 40 motor için kürek sallamaz. Yani arıza yaşayan insna sayısı çok değil.
 
Katılım
1 Tem 2017
Mesajlar
18
bende geçen ayın 6 sında aldım yaklaşık 600 km oldu. Rodajdayım yani halen daha. Birkez Kocaeli- Bursa git gel yaptım tık yok. Ne stop etme ne çekişte herhangi bir sorun yaşamadım. full depo 430 km götürdü. Bence gayet makul. Hiç bir motorla kıyaslamak istemiyorum. Bence çok farklı bir motor. Ve bu fiyata alabileceğiniz en güzel motor. Boyum 1.82 Kilom 114. Belki motor cüssemin altında ufak kalıyor ama bana o sıkışık trafikte falan hiç problem çıkarmadı. Uzun yolda rodajda olduğum için 6-3 bin devir aralığında kullandım. Tabiki sabit kalmadım ara ara devir düşürüp çıkarttım. Bazen fazla sıkmadan gaz verdim 7 bin devire kadar. 7 bin devirde 110 km yapıyor ve bu bana yeterli geldi üstünü bassa da istemiyorum. Kalkışı çok seri yapıyorum. Yarım debriyaj da bile hiç tık etmeden vites atıyor. Sağ el de vibrasyon etkisini daha çok gösteriyor ama abartılı değil. Birde ayaklar 300 km gidince sağ ayakta daha fazla olmak üzere vibrasyon hissediliyor. Harici yolculuktaki tek şikayetim belim 100 km yol gittikten sonra ağrı yaptı. Sanırım kilom ile alakalı bir durum olsa gerek. İlk izlenimlerim bu. Bence bedava motor almışım. İyi ki de Benelli TNT 25 almışım diyorum.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
@civanlideli;

Hayırlı olsun.:)
Artık 600 km de de hata vermesin bi zahmet :)

100km de 3.9-4 lt., iyimi bilemedim.
Tabii depo içindeki benzine filan dikkat etmek lazım.
Aslında benzini aldıktan sonra, km yi kaydedip, bir sonraki benzin alışta kaç litre aldığını kontrol etmek lazım.

İyi günlerde, sağlıkla kullanın.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Şuraya sorunsuz bir TNT 25 bırakalım :)

6yRjdE.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:59 ----------

Bu arada kaskı boyadım arkadaşlar. Detaylı anlatım şurada :)
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/182756-kask-boyama-bell-vortex-italy-colors-asamali-fotografli.html#post4215969
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Şuraya sorunsuz bir TNT 25 bırakalım :)

https://i.hizliresim.com/6yRjdE.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:59 ----------

Bu arada kaskı boyadım arkadaşlar. Detaylı anlatım şurada :)
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/182756-kask-boyama-bell-vortex-italy-colors-asamali-fotografli.html#post4215969

Güzel bir km'de takılı kalmış :) Tekerin düz bassın. Motosikletin yandan fotoğraflarını da ekle bari.
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
209
Günaydın arkadaşlar bende dün yeni bir tnt 25 alarak aranıza katıldım herkesin tekeri düz bassın öncelikle. Sormak istediğim bişey var dün plaka ruhsatı çıkarttım ve motorla 6-7 km gezdim dönüş yolunda yağ ışığı yandı. Ne anlama geliyor yağ ışığının yanması acaba yağ azalmış olabilir mi birde ilk bakım 1000 km diyor ama 300 kmde yağ kontrol edilmeli diyor doğru mudur ? Ayrıca hagi yağı kullanmamız gerekiyor. kitapta 10-50 yazmış ama :S
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
121
Öncelikle hayırlı olsun. Güle güle kullan.

Yağ lambası için mutlaka servise uğra.

Yağ değişimi için;
İlk değişim 1000 kmde. Tavsiyem yarı sentetik yağ kullan. Servisin kullandığı castrol olur. Sonraki değişimler kitapçığa göre 6000 kmde bir. Ama 3000 de kontrol ediliyor. Ben 4000 kmde tam sentetik yağ koydurdum.
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
209
Öncelikle hayırlı olsun. Güle güle kullan.

Yağ lambası için mutlaka servise uğra.

Yağ değişimi için;
İlk değişim 1000 kmde. Tavsiyem yarı sentetik yağ kullan. Servisin kullandığı castrol olur. Sonraki değişimler kitapçığa göre 6000 kmde bir. Ama 3000 de kontrol ediliyor. Ben 4000 kmde tam sentetik yağ koydurdum.

Teşekkürler. Bayi castrol p1 10-40 önerdi bugün iş çıkışı 1 lt almayı planlıyorum eksik ise ekleyip servise götüreceğim bakalım ne sıkıntısı varmış :)
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
44
Hayırlı olsun ,kazasız keyifli sürüşler dilerim .Yağ lambası yandıysa yağı azalmıştır yağı tamamlarsan sönecektir .1.25 litre yağ alıyor. Yağ olarak Ben önceki yağı castrol 10 /40 koydurmuştum .Şimdi 7000 km ye ulaştım yağ olarak motul 5100 10/40 kullanıyorum. Selamlar.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Hayırlı olsun ,kazasız keyifli sürüşler dilerim .Yağ lambası yandıysa yağı azalmıştır yağı tamamlarsan sönecektir .1.25 litre yağ alıyor. Yağ olarak Ben önceki yağı castrol 10 /40 koydurmuştum .Şimdi 7000 km ye ulaştım yağ olarak motul 5100 10/40 kullanıyorum. Selamlar.

Yağ kullanılması birazda hava şartlarına bağlı olarak değişebiliyor. Ankara soğuk olur 10/40'ta tam randımanlı olmayabilir.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Bilen var mı acaba?

TNT25, TR'ye kaç parti girdi?

Şunun için soruyorum.
Stator yanması, stop etme (sanırım bu sorun, yazılım güncellemesi ile bitti) veya bilmediğim diğer sorunlar yeni gelen motorlarda tekrarladı mı?

Siteye giren Vale'den bir arkadaş vardı.
Görürde cevaplarsa sevinirim.

Bu soru daha önce çok kez soruldu ama bir cevap bulunamadı belliki ilk partilerde hata var ama tamamında değil çünkü ilk partiden alıp hala problem yaşamayan da var
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
209
teşekkürler. Motorda oksijen sensörü bozukmuş onun için arıza lambası yanıyormuş :( servisten aldım motoru biraz gezdim. Özlemişim motor kullanmayaı 5 yıldır sürmüyordum. en son sürdüğüm motor kuba khd mi neydi 150 cc ondan sonra bu çok ama çok iyi geldi :)
bir kaç resim motor veturlamadan :)




---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

bunu unutmuşum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst