Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
cumartesi itibari ile ben de 7k km de sargı değiştirenler kulubüne katıldım ::plus1:: Sağolsun Mehmet usta ile görüştüm motoru bekletmeden halletmiş olduk.:cat:

Galiba bu sargı işi motorun bu aralar kronik arızası oldu :) Allahtan dert edilecek bi sıkıntı değil. Geçmiş olsun Tekerin düz bassın.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
"Dert edilecek bi sıkıntı değil" mi :queen:

"Çözülmeyecek bi sıkıntı değil" diyelim biz ona. Yoksa yolda kalıp, çekici ile servise gitmek zorunda olmak büyük sıkıntı.
Benelli Türkiye'nin "Şu tarihten önce alınan TNT25'lerin servise uğrayıp sargılarının değiştirilmesi gerekmektedir" gibi bir geri çağırma yapmaması da ayrı bir sıkıntı.
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
+1 Sargı değiştirenler arasına bende katılıyorum.
bu motorun kronik sorunu ve kalkıp motosikletleri servislere çağırıp yaptırsana ?
kardeşim biz illa bu ilerliyişi mi bekleyelim ?
yolda kalmaya mı bekleyelim ?
Peki ben motorumla il dışında yolda kalsam ne olacak ?
Peki ben dağ başında kalsam ne olacak ?

14k da başıma gelen olay eğer motoru garajıma koymadan önce böyle bir olay yaşansaydı şu an online olarak kişisel linç kampanyası başlatmıştım.Her türlü sanal ortamda benelli yazınca "kronik arıza" çıkması için bütün işimi gücümü bırakıp bu konuya yoğunlaşmıştım.

Bende mal gibi düşünüyorum belki benim motorum da problem yoktur.Belki benim seride problem çıkmaz falan diye yok abi hepsi gidik.

Ulen hadi markayı böyle tanıtmak istemiyorsun motosikletler bakıma gidince servisler taksın
Yok ney miş servis kanısını koyacakmış parça öyle tahsis edilecekmiş sonra servise parça gönderilecekmiş falan filan

Bütün motosikletler de böyle sorun var ama ilerleyiş çok yanlış şu an benelli beni kaybettiği gibi etrafımda motosiklet hakkında tavsiyelerime kulak asacak adamları da kaybetti
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
2
Galiba bu sargı işi motorun bu aralar kronik arızası oldu :) Allahtan dert edilecek bi sıkıntı değil. Geçmiş olsun Tekerin düz bassın.

Teşekkürler öncelikle. Motorum bi kaç gün serviste yada ben de kullanım dışı kalmadan halledilebildiği için mutluyum fakat şu aklıma geliyo bir 7k km sonra yine aynı son mu olacak yoksa ilk takılanlarda mı sıkıntı vardı

Sargı dediginiz nedir ?

Sargı sol alt köşede bulunan hareket enerjisisi ile elektrik AC elektrik üreten kısım arabadaki alternatör gibi vb.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Sargı, "statör" diye de geçer.
Görselle de destekleyelim:
urunresim.asp
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Adam akıllı servislerde bulunan bir parça ama yolda kalınca servisin elinde olması çokta memnun etmiyor kullanıcıyı bardağın dolu tarafı gibi konuşmalar geçmiş muhabbetler dönmüş sanki dolu tarafına bakacaksak parasını hak eden ama ufak tefek sıkıntıları olan bi motor bu sıkıntıların giderilip giderilmediği ise kilit nokta benim fark ettiğim kadarıyla tnt 25'te uzun süre motoru kitli kalan yada uzun süre sıkıntı çeken olmadı (Yazılım güncellemesi gelmeden önceki stop etme hadisesi hariç)
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Servis mervis dedik o kadar, önemli bir bilgiyi vermeyi unuttuk.

Arkadaşlar, servislerde yaptığınız tüm işlemler için servis formu isteyin, bakımlarınızı garanti formuna doldurtun.

Servisler "bakım zaten sisteme işleniyor abicim" diyebilir, dinlemeyin. Garanti kağıdınızdaki/formunuzdaki ilgili bölüme işletin.
O servis "sisteme" işlemezse sonradan ortada kalırsınız, motorunuzun garantisi bozulur.

Diğer bir önemli konu ise, motorunuz arıza yaptı, servise gittiniz. Motorunuzda parça değişmesi gerekiyor, motorun birkaç gün yatması gerekiyor. Bu durumda servis; size "servis formu", "servis fişi", "servis giriş formu" vb isimler altında bir kağıt vermek zorunda. Bu kağıdı vermemek suçtur. "zaten sisteme işleniyor" argümanını tekrar duyabilirsiniz.
Servis inatla kağıt vermezse ya çirkefleşin, diretin ya genel merkezi arayın ya da Bimer'e filan şikayet edin.

Bu kağıdı almazsanız, tüketici haklarınızı kullanamazsınız ya da daha beteri, servis motorunuzu çalarsa/satarsa/bozarsa elinizde kanıt olmaz.

Ayrıca 6502 no'lu "TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN"u okuyunuz. Haklarınızı bilin. Yoksa sonra çok üzülürsünüz.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Servis mervis dedik o kadar, önemli bir bilgiyi vermeyi unuttuk.

Arkadaşlar, servislerde yaptığınız tüm işlemler için servis formu isteyin, bakımlarınızı garanti formuna doldurtun.

Servisler "bakım zaten sisteme işleniyor abicim" diyebilir, dinlemeyin. Garanti kağıdınızdaki/formunuzdaki ilgili bölüme işletin.
O servis "sisteme" işlemezse sonradan ortada kalırsınız, motorunuzun garantisi bozulur.

Diğer bir önemli konu ise, motorunuz arıza yaptı, servise gittiniz. Motorunuzda parça değişmesi gerekiyor, motorun birkaç gün yatması gerekiyor. Bu durumda servis; size "servis formu", "servis fişi", "servis giriş formu" vb isimler altında bir kağıt vermek zorunda. Bu kağıdı vermemek suçtur. "zaten sisteme işleniyor" argümanını tekrar duyabilirsiniz.
Servis inatla kağıt vermezse ya çirkefleşin, diretin ya genel merkezi arayın ya da Bimer'e filan şikayet edin.

Bu kağıdı almazsanız, tüketici haklarınızı kullanamazsınız ya da daha beteri, servis motorunuzu çalarsa/satarsa/bozarsa elinizde kanıt olmaz.

Ayrıca 6502 no'lu "TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN"u okuyunuz. Haklarınızı bilin. Yoksa sonra çok üzülürsünüz.

Çok haklısın bende firmayla görüştüm adamların açıkça şunu belirttiler servis kağıdını alın ama şu da var servis garantiden yedek parça isteyince mecbur sistemden istiyor sistemden isteyince distribütör tamam diyor ama bakıma gittiğinde sadece yağ koyup sisteme işlemezlerse merkeze göre sen bakıma gelmemişsin ve motorun garantiden düşmüş olur. Tabi servis fişi almak her zaman kendini ve motorunu garantiye almaktır. bu konuda dikkatli olun.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Bahsettiğiniz kadar sıkı işlemiyor prosedürler bakıma gittiğin zaman ilk bakım ücretsiz olarak geçiyor servis bedavaya yapmıyor parasını distribütör ödüyor ee haliyle servis sisteme girmek zorunda girmezse para alamaz. 2. ve 3. bakımda servis parça istiyor ee haliyle yine sisteme girmek zorunda girmezse parça isteyemiyor bakım dışında servise gittiğin zaman motorunda sıkıntı olacağını düşünüyorsan servis fişi almanda fayda olacaktır. Distribütör firma kullanıcılarına şuan için sıkıntı yaratmıyor ilerde ne olur bilemem. Motorunun garanti dışı kaldığına rastladığım denk geldiğim bir kaç kişi oldu sorduğumda bakımlara gitmemiş falan dediler e garantiden çıkarmakta haklı adamlar kullanım kılavuzu ve garanti kağıdında açık bir şekilde yazıyor.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Bahsettiğiniz kadar sıkı işlemiyor prosedürler bakıma gittiğin zaman ilk bakım ücretsiz olarak geçiyor servis bedavaya yapmıyor parasını distribütör ödüyor ee haliyle servis sisteme girmek zorunda girmezse para alamaz. 2. ve 3. bakımda servis parça istiyor ee haliyle yine sisteme girmek zorunda girmezse parça isteyemiyor bakım dışında servise gittiğin zaman motorunda sıkıntı olacağını düşünüyorsan servis fişi almanda fayda olacaktır. Distribütör firma kullanıcılarına şuan için sıkıntı yaratmıyor ilerde ne olur bilemem. Motorunun garanti dışı kaldığına rastladığım denk geldiğim bir kaç kişi oldu sorduğumda bakımlara gitmemiş falan dediler e garantiden çıkarmakta haklı adamlar kullanım kılavuzu ve garanti kağıdında açık bir şekilde yazıyor.

Aynen dostum katılıyorum sana distribütör sağlam duruyor şuan için problem yaşayanlar oldu ve illaki olacaktır ama genel olarak gördüğüm kadarıyla bir çok kişi memnun.
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
Arkadaşlar oturuş pozisyonunu daha rahat yapabilmet için gidon aparatı ararken servis ustam Aslan abiye danıştım ve tnt250nin gidon kütüklerinin olacağı kanaatine vardık alfık taktık maliyet paso ile 110 tl tuttu oturuş ve sürüş inanılmaz güzel oldu resimler




0kGg.jpg
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Arkadaşlar oturuş pozisyonunu daha rahat yapabilmet için gidon aparatı ararken servis ustam Aslan abiye danıştım ve tnt250nin gidon kütüklerinin olacağı kanaatine vardık alfık taktık maliyet paso ile 110 tl tuttu oturuş ve sürüş inanılmaz güzel oldu resimler
[url]http://ultraimg.com/images/2017/04/01/0kGY.md.jpg[/url]
[url]http://ultraimg.com/images/2017/04/01/0kGG.md.jpg[/url]
[url]http://ultraimg.com/images/2017/04/01/0kGn.md.jpg[/url]
[url]http://ultraimg.com/images/2017/04/01/0kGx.jpg[/url]
http://ultraimg.com/images/2017/04/01/0kGg.jpg

Bende böyle yapmayı düşünüyordum. Çok faydalı oldu benim için teşekkürler :)
 
Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
85
Aynalar içinde güzel bir şey uyduran varsa paylaşabilir mi? Yada şöyle sorayım herhangi bir aynayı takabilir miyiz bizim motora?
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Arkadaşlar oturuş pozisyonunu daha rahat yapabilmet için gidon aparatı ararken servis ustam Aslan abiye danıştım ve tnt250nin gidon kütüklerinin olacağı kanaatine vardık alfık taktık maliyet paso ile 110 tl tuttu oturuş ve sürüş inanılmaz güzel oldu resimler
[url]http://ultraimg.com/images/2017/04/01/0kGY.md.jpg[/url]
[url]http://ultraimg.com/images/2017/04/01/0kGG.md.jpg[/url]
[url]http://ultraimg.com/images/2017/04/01/0kGn.md.jpg[/url]
[url]http://ultraimg.com/images/2017/04/01/0kGx.jpg[/url]
http://ultraimg.com/images/2017/04/01/0kGg.jpg

Güzel olmuş elinize sağlık Aslan usta dışındakilerde takabilir değil mi ? :) (Aslan usta iiy çalışıyor yaw)
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
Aynalar içinde güzel bir şey uyduran varsa paylaşabilir mi? Yada şöyle sorayım herhangi bir aynayı takabilir miyiz bizim motora?

Tabiki takabilirsin bendeki ayna rizoma örneğin hediye geldi ondan taktım. Übiversal ayna alıp takabilirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------

Güzel olmuş elinize sağlık Aslan usta dışındakilerde takabilir değil mi ? :) (Aslan usta iiy çalışıyor yaw)

Mutlaka yaparlar sadece parçanın altındaki paso tnt25 ile uyumlu değil yeniden pasolatıyoruz oluyor valla aslan abi ile akraba olucam sonunda adamcağazı bıktırdım abi böyle olurmu şöyle olurmu diye diye bezdi benden :) manetlere bayılmış benim getirticekmiş benelli yazısından getirticek, bi kaçtane tnt250 gidon takozu aldı sayemde soran çokmuş
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Tabiki takabilirsin bendeki ayna rizoma örneğin hediye geldi ondan taktım. Übiversal ayna alıp takabilirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------



Mutlaka yaparlar sadece parçanın altındaki paso tnt25 ile uyumlu değil yeniden pasolatıyoruz oluyor valla aslan abi ile akraba olucam sonunda adamcağazı bıktırdım abi böyle olurmu şöyle olurmu diye diye bezdi benden :) manetlere bayılmış benim getirticekmiş benelli yazısından getirticek, bi kaçtane tnt250 gidon takozu aldı sayemde soran çokmuş

İleriki dönemlerde daha fazla şeyler bekliyoruz senden :) Hatta motosikletinide mümkünse tnt 250'ye yükselt daha asabi bi alet :)
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Bugün 14600 km de 5. kez yağı değiştirmiş bulunuyorum. Bu sefer Putoline yerine ENI ( Agip ) 15w50 yi kullandım. Buji değişti. Ve bitirdiğim arka balatayı değiştirdik. Double HH EBC arka balata olmuş 135 TL. Balatası bitenlerin haberi olsun :)

V0DPpy.jpg
nRljP5.jpg


vbPXzm.jpg
1LEVPY.jpg


LyDZPa.jpg
r316LV.jpg


7qD7mP.jpg
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Bugün 14600 km de 5. kez yağı değiştirmiş bulunuyorum. Bu sefer Putoline yerine ENI ( Agip ) 15w50 yi kullandım. Buji değişti. Ve bitirdiğim arka balatayı değiştirdik. Double HH EBC arka balata olmuş 135 TL. Balatası bitenlerin haberi olsun :)

http://i.hizliresim.com/V0DPpy.jpg http://i.hizliresim.com/nRljP5.jpg

http://i.hizliresim.com/vbPXzm.jpg http://i.hizliresim.com/1LEVPY.jpg

http://i.hizliresim.com/LyDZPa.jpg http://i.hizliresim.com/r316LV.jpg

http://i.hizliresim.com/7qD7mP.jpg

Hayırlı uğurlu olsun :) Balatalar biraz pahalı gibi geldi. Yağ hakkında fikirlerini bekliyoruz 5. değişim en iyisi hangisiydi her defasında farklı yağ mı kullandım. Tekerin düz bassın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst