Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2017
Mesajlar
4
Teşekkürler Aydında Kalender Motorun servısıne gıttım yarın tekrar gıdıcem bakalım sorun çözülürse burada paylaşırım.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Merhabalar arkadaşlar ben 10 şubatta 0 km tnt25 aldım 500 bakımıı bakımı öncesi motor yolda gıderken(20-30 km hız) ön fren kıtledı durdum motorun ön frenı 5_10 dk boyunca basılı kaldı ve motor cm yerınden oynamadı olaydan önce en azından 20 km dolaştım hiç bı sorun olmadı servıse goturdugum de ön fren manetının yanında kı 1 2 3 4 yazan ayar yeri ile oynanmış oldugu soylendı ayarı yapıldı bı sure orun çıkarmadı 500 bakımına goturdum orada da sorun olmadı ama bugun yıne 15 km dolaştım tam eve gelırken yıne on fren kıtlendı ve motor cm oynamadı ön frenı basıp cekıp basıp cekıp bıraz yumusattım eve kadar geldım ama bunun nedeni nedir çözümğ nedir bılen ve yardımcı olacak olan varsa çok sevınırım şimdiden teşekürler.
Bıraz arastırdım ama pek bır sey bulamadım bu konu hakkında

Hangi servis o?
Fren manetindeki o ayar, sadece elciğe yakınlığı ayarlar. Yani ergonomi amaçlı, asıl fren sistemiyle bir alakası yok.

Fren sistemi "hava yapmış" olabilir. Yani fren hidroliği içerisinde hapsolan hava, ısındıkça genleşip pistonları ittirmiştir.
Sorun büyük olasılıkla budur, 5 dakikada halledilir. Yakındaki başka bir servise(Benelli olmasa da olur) gidebilirsiniz.

Ciddi bir sorun, hemen baktırın. Geçmiş olsun.

Ekleme: Herkes de servisi sormuş :cherry:
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Sn.pea özelden bi mesaj yolladım,kaydetmemiştim iletildi mi bilmiyorum..
 
Katılım
1 Mar 2017
Mesajlar
4
Teşekkürler öcelikle Aydın Kalender Motorun servısıne götürdüm yarın bı daha gıdeyım bakalım sebebını ogrenırsem yazarım burada da paylaşırım
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
Arkadaşlar motorumuzun sıfır fiyatı 12.500 tl olmuş. ikinci elde güzel satabileceğiz sanırım ?
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
milletteki ön yargı hala aynı olduğu sürece işimiz zor. daha 150 cc üzerinde kullanamıyan a1 sınıfı ehliyeti olup cg kullanan kendini gp de pilot zannedip , buna vereceğime ekler üzerine 2. el japon alırım diyor. ah ön yargı ah yarına bakım zamanı bakalım ne çıkıcak :S
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Teşekkürler öcelikle Aydın Kalender Motorun servısıne götürdüm yarın bı daha gıdeyım bakalım sebebını ogrenırsem yazarım burada da paylaşırım

Bi baktır kardeş hatta fabrikayı ara bilgi al bazı servislerde sıkıntı var. Net bilgi al. '.el japondan daha kaliteli olduğun kanaatindeyim :)
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Merhabalar,

TNT 25 hakkında kısa bir vıdı vıdı videosu daha ekledim. Almayı düşünen arkadaşlara bir fikir olur belki.
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Eline Sağlık Emre' cim çok hoş ve açıklayıcı bir video olmuş. Keşke kaska mikrofon takıp kameraya bağlasan. Yol ve motor sesini duysak :)

Teşekkür ederim hocam. Kameraya mikrofon bağlama işini halen beceremedim. Sırf bunun yüzünden sony veya gopro almak da istemiyorum. Bakalım başarılı olursam onu da paylaşırım. :rendeer:
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Merhabalar,

TNT 25 hakkında kısa bir vıdı vıdı videosu daha ekledim. Almayı düşünen arkadaşlara bir fikir olur belki.
https://www.youtube.com/watch?v=ElDzl_01w7U&t=11s

Motor seside olsaydı çok daha harika bi video olacaktı. Bu şekilde sanki viedeo ayrı çekilmiş konuşma eklenmiş olarak hissediliyor. :) Almayı düşünenler için çok güzel olmuş eline sağlık. 2017 modellerde pirelli lastik ile çok iyi bi motor olacak gibi görünüyor.
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Motor seside olsaydı çok daha harika bi video olacaktı. Bu şekilde sanki viedeo ayrı çekilmiş konuşma eklenmiş olarak hissediliyor. :) Almayı düşünenler için çok güzel olmuş eline sağlık. 2017 modellerde pirelli lastik ile çok iyi bi motor olacak gibi görünüyor.

Teşekkürler @Ruling. Maalesef sesi ayrıyetten eklemek zorunda kaldım.
2017'lerde Pirelli ve ABS artısı olacak evet ama fiyatlar ne olacak Allah bilir. Umarım 12ooo'i geçmezler.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Teşekkürler @Ruling. Maalesef sesi ayrıyetten eklemek zorunda kaldım.
2017'lerde Pirelli ve ABS artısı olacak evet ama fiyatlar ne olacak Allah bilir. Umarım 12ooo'i geçmezler.

Az önce Bajaj'ın 2017 fiyatlarına baktım uçurmuşlar düşürmezlersede sanmıyorum satış olacağını benelli buna göre bi fiyat verecektir artık genellde dikkat ettiğim kadarıyla benelli en son açıklıyor.
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
Arkadaşlar bu gün ilk bakıma girdim. İzmir aslan motorda Aslan abi ve onur abi sağolsun çok ilgilendiler. Yağ değişti kendi özel yapım koruma takozlarını taktılar.son yazılım güncellemesi yapıldı ve son olarak orj ebatlarda rosso2 taktırdım. Servis ücreti 200 tl olarak alındı motul yağ kondu. Yağdeğişimi sonrası motorun sesinde inanılmaz değişim oldu.vites geçişleri rahatladı.lastiği söylemeye gerek bile yok yere resmen yapıştı alet.zırıltı sorunu çözüldü çok azda olsa kaldı ama rahatsız edici düzeyde değil. Aslan abiden tnt 250 gidon da kullanılan uzatma için aparat sipariş geçtik. Sürüş rahatlığı için oturuş pozisyonunu daha rahat hale getirecek inşallah.lastik ve sesten sonra tamamen araca bağlandım.sadece tek sorun şu oldu geri dönerken 6. Vites 148 km hız ile giderken kırmızı ışığı görünce debriyaja bastım 100m sonra stop etti.aradım söyledim birdahaki gidişimde. Sensör kontrol edilecek.şimdilik bu kadar.bu arada dönergen grip a mofunu ayarladım benzin attım test için 25tl benzin ile 148 km yol yaptık :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2016
Mesajlar
30
Slm kimseye motorunuzu vermeyin . Kimseye motorunuzu vermeyin . Kimseye motorunuzu vermeyin. Üç defa diyorum . Yüz defada derim . Sürmek isteyen para verip alsın pezevenkler . Artçıda almayn binmek isteyen pzvnk para verip binsin .
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Hepsi Çin diyosun da hocam; 2011'de 0km. almış olduğum Hornet 600'ün şase etiketinde Made in Atesa/İtaly yazıyor, büyük markaların 600cc altı Çin,Tayland gibi ülkelerde yapılıyor,fakat büyükler hala Japon, Çin değil....

TNT 600'ün fiyatı bu yüzden pahalı geliyor herkese maalesef 250 ccler italya veya japon üretimi olsa yine yanına yaklaşamayız çin üretimi olmasıda malı kalitesiz yapmaz sonuçta mühendisler hazırlıyor onların kontrolünde üretiliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst