- Katılım
- 15 Ağu 2014
- Mesajlar
- 348
Uzun ugraslar sonucu bugun aleti aldim130 km oldu ilk bindigimde sesi cok hos geldi.gaz acinca cikan ugultu da motoru cok agresif kılıyo.olumsuzlari yazayim gidon turu az, debriyaj sert, lastikler guvensiz, vites oranlari kısa devamlı debriyaj tokatlatiyo, aynalar fena, 2 3 sefer dusuk devirde stop etti, ve frenler bana guven vermedi zamanla duzelecegine inaniyorm. Guzel taraflarina gelirsek guzel viraji var hafifligini hissettiriyo, oturus pozisyonu rahat geldi, ivmelenmesi tatmin edici zaman gectikce daha net seyler konusabilirim bunlar ilk izlenimler. alinir mi evet alinir onceki sayfalari karistirip yorum arayan yeni tnt adaylari icin yazdim kisaca. Uzun zamandor kullanan arkadaslara tek sorum FI isigiyla ilgili: kontak acip zinlama sesini duyduktan sonra sonmemesi normal mi(calistrnca sonuyor) herkese bol virajlar
Son gelenlerden mi aldın ? fiyatta bir değişiklik varmı birde plakayı felan ne yaptın ?