Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
14
Merhabalar yesil rengini fiziken inceledikten sonra siyah almaya karar verdim ama baktigim bayiler ellerinde kalmadigini gelecegini soylediler. Ayni durumda olup ne zaman gelecegiyle ilgili kesin bilgisi olan var mi?
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
20 Mayıs gibi gelecekti yeni sevkiyat. Bu haftasonu ya da haftaya gelir herhalde.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
@Yamaha 41
Yaşadığınız yeri bilmiyorum ancak Marmaris Kazazi motorda siyah vardı.

Erdoğan Kazazi +90 535 340 8787
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
14
20 Mayıs gibi gelecekti yeni sevkiyat. Bu haftasonu ya da haftaya gelir herhalde.

aynen bana da ay sonuna doğru gelir diye söylenmişti yuvarlak cümlelerle.umarım fiyatta yükselme olmaz

@Yamaha 41
Yaşadığınız yeri bilmiyorum ancak Marmaris Kazazi motorda siyah vardı.

Erdoğan Kazazi +90 535 340 8787
Kocaelide yaşıyorum biraz zor olur marmarise gidip gelmek iş dolayısıyla:) teşekkür ettim
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
3300$ 9900TL ediyor neredeyse artık. Fiyat mecbur yükselecek.
Belki de ürün kalitesini kanıtladıkları için fiyatı düşük tutup çok satmaya çalışırlar.
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Mayısın 20'sinde benelli merkeze gelecek ve periyodik olarak tüm şehirlere dağıtılacak bilgisini merkezden aldım. Yani en geç haziran başında herkes alabilecek. Fiyat konusunda değişiklik görünmüyor dolar kuru yükseliyor maalesef :( Bu arada aksesuar ile ilgili gelişmeler ne oldu ?
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
300 KM sonunda depoyu doldurayım dedim. 3 çubuk kalmıştı artık. Sonuç:

3.87Lt/100KM

Baya yakıyormuş motor :pale: Daha rodajdayım, 6 bin devri geçmemeye çalışarak kullanıyorum. Ama genelde 4-5 binde sürüyorum. 300 KM'nin çoğu şehir içi trafiğinde geçti. Rodaj bitince bakalım ne kadar yakacak.

Ama güzel yakıyor yahu, yaktığına değiyor :queen:
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
5
Yedek parçalarını alabileceğimiz yabancı siteler var mı acaba ,ebay da bulamadım ben, Türkiye de sıkıntı çıkarsa en azından yurt dışından getirtiriz hem de daha hesaplı olur
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Yedek parçalarını alabileceğimiz yabancı siteler var mı acaba ,ebay da bulamadım ben, Türkiye de sıkıntı çıkarsa en azından yurt dışından getirtiriz hem de daha hesaplı olur


Maalesef daha önce kaza yapan arkadaşlar vardı forumda yazdılar Herhangi bir yedek parça sıkıntısı yaşamamışlar yorumları okursan görürsün
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
https://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjbwrPmsOvMAhVJ6xQKHezhCgEQtwIILDAF&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DoQasyPu6cXk&usg=AFQjCNG9SkS0st77W6NhM9LtMbcsZJakZg&bvm=bv.122448493,d.bGg
leoncino modeli çok güzel görünüyor inş 2017 yılı içerisinde getirtirler.
 
Katılım
11 Ağu 2012
Mesajlar
26
Selam arkadaşlar. Az önce Şirinevler Vale motoya uğradım.TNT 25'ler bugün gelmiş.hemde tüm renkleri. Yaklaşık olarak 9-10 tane vardı vitrinde.Alacak olanlara ve bekleyenlere gözünüz aydın diyorum.Bi tanesine şöyle bi oturdum yine.Al beni diyor yahu:) biraz konuştum fiyat maalesef aynı olmayacakmış.9.750 gibi bir rakam söyledi.Pazartesi kesinleşecekmiş.işim vardı fazla durmadım çıktım mağazadan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2014
Mesajlar
154
Tnt 250 ile arasindaki fark nedir ? Hp den baska farki var mi 250 olan kac km hiza cikar ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:08 ----------

yok mu bir bilen birisi
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
TNT250 çift silindirli model. Düşük titreşim, yüksek güç, çift ön disk, daha güzel görünüş ve ses. 200kg ağırlık, Kawasaki Er6n'den esinlenme, 4-5LT/100km yakıt.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
14
Uzun ugraslar sonucu bugun aleti aldim:) 130 km oldu ilk bindigimde sesi cok hos geldi.gaz acinca cikan ugultu da motoru cok agresif kılıyo.olumsuzlari yazayim gidon turu az, debriyaj sert, lastikler guvensiz, vites oranlari kısa devamlı debriyaj tokatlatiyo, aynalar fena, 2 3 sefer dusuk devirde stop etti, ve frenler bana guven vermedi zamanla duzelecegine inaniyorm. Guzel taraflarina gelirsek guzel viraji var hafifligini hissettiriyo, oturus pozisyonu rahat geldi, ivmelenmesi tatmin edici zaman gectikce daha net seyler konusabilirim bunlar ilk izlenimler. alinir mi evet alinir onceki sayfalari karistirip yorum arayan yeni tnt adaylari icin yazdim kisaca. Uzun zamandor kullanan arkadaslara tek sorum FI isigiyla ilgili: kontak acip zinlama sesini duyduktan sonra sonmemesi normal mi(calistrnca sonuyor) herkese bol virajlar
 
Katılım
8 Nis 2016
Mesajlar
9
(F)uel(İ)ncejtion çalışınca ariza yok ise söner. Yani çalışınca sönmesi normal.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Lambaların işlevini/manalarını kullanıcı kılavuzundan detaylıca öğrenebilirsiniz.
FI lambasının yanıp sönmesi bir sorun olduğunu gösterir. Sabit yanması, motorun henüz çalışmadığını gösterir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst