Motor kullanıcılarının neden bilgi paylaşmadıklarını kendimce açıklıyım; Adamlar motor gelene kadar günlerce pc başında motoru arayıp araştırdılar, sonunda geldi dediler ama 1 hafta gelmesini ardından faturanın gelmesini beklediler. Sonra plaka çıkarınca burayı unutup motorlarıyla ilgilendiler takii bu gün aklma geldi bişeyler paylaşmak

. Yok malzemesi kötüymüş yok 110u geçmiyo yok şöyle yok böyle. Walla motorun sesinede hızlanışına da gece uzunların yanışına bile hasta oldum. Bugün 100 le giderken ( rodajda olduğundan 6. viteste 6,500 devirde 100 ile gidiyo ) viraja sert girdim nasıl toparladı anlamadım walla direk lastikler geldi o an aklıma ama hiç bi sıkıntı yaşamadım. Sormak istediklerinizi sorabilirsiniz. Sahibindene ilan koydum sırf merak eden varsa benim gibi bilgi ulaşacak birilerinine ulaşabilsin diye. Bazı özelliklerini paylaşayım, oturuş pozisyonu rahatsız etmiyo, popoyu geri çekip rahatça tankın üzerine yatılıyo,hızlanmasını hesaplamadım ama 0-100 7 sn den fazla sürmüyo sanırım, top speed 147 yokuş aşşa gördüm ama düz yolda zorlamadım 150 kmde sırf rodaj bitsinde rahat bineyim diye soğukta yol yapıyom. Kapalı alanda tavanı bile aydınlatıyo tünellerde extra fayda sağlar, papatya disk frenler gayet büyük duruyo, bagaj yok yanlız ruhsat bile zor sığıyo, pulsarın egzos sesiyle kıyaslamıyorum bile, walla son olarak bundan önce kuba cr1 kullandım kısa bi süre bundan sonrada ancak 200 e çıkan bi motor tatmin eder beni çift silindir 250lik yetmez