BENELLI 125 S İnceleme Videosu ve Teknik Özellikleri

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Benelli markasının yeni modeli 125S'i Oktay Motor inceledi.
Modelin tanıtımı ve teknik özelliklerini aşağıdaki videoda bulabilirsiniz.



BENELLI 125 S TEKNİK ÖZELLİKLER

Silindir Hacmi: 124,8 cc
Motor Tipi: 4 Zamanlı, Tek Silindir, 4 Valf
Şanzıman: 6 Vites
Maksimum Güç: 13 HP @ 9500 rpm
Maksimum Tork: 10 Nm @ 7500 rpm
Çap x Strok: 54 x 58,8 mm
Yakıt Sistemi: EFI
Yakıt Tipi: Benzin
Ateşleme: Delphi MT-05

Soğutma: Su Soğutmalı
Ön Fren: Disk
Arka Fren: Disk
Ön Lastik: 100/80-17
Arka Lastik: 130/70-17
Dingil Mesafesi: 1345 mm.


Uzunluk: 2020 mm.
Genişlik: 780 mm.
Yükseklik: 1070 mm.
Boş Ağırlık: 137 kg.
Yerden Yükseklik: 170 mm.
Yakıt Tankı Kapasitesi: 10 lt.
Yakıt Tüketimi: 2 lt. / 100 km.


BENELLI 125 S hakkında ayrıntılı bilgi ve kampanyalı fiyatları için Oktay Motor ile iletişime geçebilirsiniz.

OKTAY MOTOR İLETİŞİM BİLGİLERİ

ADRES: Ziyagökalp Mahallesi Bedrettin Dalan Bulvarı İşbatı Ticaret Merkezi No: 1 / 50 Başakşehir / İstanbul
TEL: 0 212 655 70 70 / 0 212 549 79 73
Oktaymotor.com
Google Haritası


9qFya7.jpg


qvVL7C.jpg


WS5bZj.jpg


mHXGoZ.jpg


Q0s2Lf.jpg


KLTveH.jpg


wzG2P6.jpg


VGpsMW.jpg


JSf6Y4.jpg


qtnXHl.jpg


bur0qB.jpg


m9AP4x.jpg


IHnkyK.jpg
 

Ekli dosyalar

  • benelli-125s-tanitim-videosu.jpg
    benelli-125s-tanitim-videosu.jpg
    68.6 KB · Görüntüleme: 30,222
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Keeway RKF125...

Buna bizden başka bir ülkede Benelli diyorlar mı merak ediyorum ?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bu son moda çinli motorların tasarımcılarını bulup, ayaklarından bağlayıp kollarından çekmek istiyorum.
Niye bütün motorları önden arkadan mengeneye sıkıştırıp 3-4 tur sıkmışlar gibi tasarlıyorlar ki artık?
Nedir derdiniz sizin anlamadım ki, niye zipliyorsunuz bu motorları sanki satın alana lisanslı winzip hediye edecek de lisans kodunu girince motor açılıp boyu uzayacakmış gibi ?
Sizin boyunuz kısa diye biz niye tek tekerleğin üzerinde gidiyormuş gibi motora binelim eyy çayna ?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bu son moda çinli motorların tasarımcılarını bulup, ayaklarından bağlayıp kollarından çekmek istiyorum.
Niye bütün motorları önden arkadan mengeneye sıkıştırıp 3-4 tur sıkmışlar gibi tasarlıyorlar ki artık?
Nedir derdiniz sizin anlamadım ki, niye zipliyorsunuz bu motorları sanki satın alana lisanslı winzip hediye edecek de lisans kodunu girince motor açılıp boyu uzayacakmış gibi ?
Sizin boyunuz kısa diye biz niye tek tekerleğin üzerinde gidiyormuş gibi motora binelim eyy çayna ?

Malzemeden çalıp ucuzlatıyorlar, yalnız 125 S veya 249 S onlar ne kadar ağır motorlar öyle, görüntüsü malzeme kalitesi iyi olabilir, ama o ağırlıklar bu motosikletlere çok fazla!
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
mHXGoZ.jpg


bu fotoğrafta ki muhteşem parça üretim işçiliği ve yüksek kalite geri dönüştürülmüş plastik beni benden aldı.
göstergenin uydurukluğu kumandanın yanında ki set tuşundan belli aftermarket gösterge alıp takmışlar gibi..
lastiklerde IRC
benelliye yakışan bir motosiklet değil benelliyi çinlilere göre bir tık kaliteli bilirdik
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Motor boyut olarak küçük değil, MT 25'ten 7 cm kısa... Malzemeden çalmanın da konuyla alakası bile yok.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Motor boyut olarak küçük değil, MT 25'ten 7 cm kısa... Malzemeden çalmanın da konuyla alakası bile yok.

MT25'den 7 cm kısa olabilir, ama MT25'in yolcu selesi arka lastiğin bitişine kadar geliyor.
Bunun yolcu selesi arka lastiğin ortalarında bitiyor. Bunu da bana açıklattırdın ya Seko 7 cm'in lafını yapıyorsun :p
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Seko subframe yok, oradan çalmışlar(!) ;)

Böyle bir yeni dizayn akımı var, iğreniyorum açıkçası, CB250R'da aynı şey. Çok çirkin bence...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yuh be KTM nin kafasını alıp buna takmışlar resmen.

Yav bari eli yüzü düzgün bir modelin kafasını araklasaydiniz,neden gidip en çirkini sectiniz.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
https://imagizer.imageshack.com/img921/1875/mHXGoZ.jpg

bu fotoğrafta ki muhteşem parça üretim işçiliği ve yüksek kalite geri dönüştürülmüş plastik beni benden aldı.
göstergenin uydurukluğu kumandanın yanında ki set tuşundan belli aftermarket gösterge alıp takmışlar gibi..
lastiklerde IRC
benelliye yakışan bir motosiklet değil benelliyi çinlilere göre bir tık kaliteli bilirdik

abs yok, yol bilg. yok ve en iyi 125cc yimiş hadi oradan....bu segmentte mt-125 ve cb125r en iyisidir oktay usta, eskiden hint severdin,şimdi çin sevici oldun.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Tasarım işlevsel olarak gerçekten kötü. Bu motorları yapanlar alan kişilerin vitrine falan mı koyacağını zannediyorlar anlamadım. Motor alan adam kız arkadaşıyla, eşiyle keyifli bir gezi yapmak istemeyecek mi ? Bu anlamsız naked tasarımlardan bıktım usandım. İnazuma gibi motorlar görmek istiyorum.

Diğer yandan geri dönüşümlü plastik yorumları da komik oluyor. Bu zamanda geri dönüşümlü olmayan plastik varsa bu kadar geri dönüşüm neden yapılıyor acaba ? Bir zamanlar da Çin motorlarında geri dönüşümlü çelik kullanıldığı için motorların dayanıksız olduğunu zanneden arkadaşlar vardı, neyse ki zamanla kayboldular.

Son olarak da bu Keeway motorunun Benelli BN125'ten daha pahalı olduğunu da belirteyim. Videoyu daha izlemedim ama geçen sene sitede 16 bin falan diyordu. Kim alacak o paraya merak ettim ? Bence Oktay Motor Youtube'da "Fahiş fiyata satılan (pardon, satılmayan) Çin motosikleti inceleme kanalı" diye bir kanal açsın. Zontes'in yanına bunu da koyarlar.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
5
BENELLI 125 S TEKNİK ÖZELLİKLER

Silindir Hacmi: 124,8 cc
Motor Tipi: 4 Zamanlı, Tek Silindir, 4 Valf
Şanzıman: 6 Vites
Maksimum Güç: 13 HP @ 9500 rpm
Maksimum Tork: 10 Nm @ 7500 rpm
Çap x Strok: 54 x 58,8 mm
Yakıt Sistemi: EFI
Yakıt Tipi: Benzin
Ateşleme: Delphi MT-05

Soğutma: Su Soğutmalı
Ön Fren: Disk
Arka Fren: Disk
Ön Lastik: 100/80-17
Arka Lastik: 130/70-17
Dingil Mesafesi: 1345 mm.


Uzunluk: 2020 mm.
Genişlik: 780 mm.
Yükseklik: 1070 mm.
Boş Ağırlık: 137 kg.
Yerden Yükseklik: 170 mm.
Yakıt Tankı Kapasitesi: 10 lt.
Yakıt Tüketimi: 2 lt. / 100 km.
17 bg diye birşey yazmıyor
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
BENELLI 125 S TEKNİK ÖZELLİKLER

Silindir Hacmi: 124,8 cc
Motor Tipi: 4 Zamanlı, Tek Silindir, 4 Valf
Şanzıman: 6 Vites
Maksimum Güç: 13 HP @ 9500 rpm
Maksimum Tork: 10 Nm @ 7500 rpm
Çap x Strok: 54 x 58,8 mm
Yakıt Sistemi: EFI
Yakıt Tipi: Benzin
Ateşleme: Delphi MT-05

Soğutma: Su Soğutmalı
Ön Fren: Disk
Arka Fren: Disk
Ön Lastik: 100/80-17
Arka Lastik: 130/70-17
Dingil Mesafesi: 1345 mm.


Uzunluk: 2020 mm.
Genişlik: 780 mm.
Yükseklik: 1070 mm.
Boş Ağırlık: 137 kg.
Yerden Yükseklik: 170 mm.
Yakıt Tankı Kapasitesi: 10 lt.
Yakıt Tüketimi: 2 lt. / 100 km.
17 bg diye birşey yazmıyor
Canım yersen işte...17bg...yalandan kim ölmüş...:mrgreen:
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
BENELLI 125 S TEKNİK ÖZELLİKLER

Silindir Hacmi: 124,8 cc
Motor Tipi: 4 Zamanlı, Tek Silindir, 4 Valf
Şanzıman: 6 Vites
Maksimum Güç: 13 HP @ 9500 rpm
Maksimum Tork: 10 Nm @ 7500 rpm
Çap x Strok: 54 x 58,8 mm
Yakıt Sistemi: EFI
Yakıt Tipi: Benzin
Ateşleme: Delphi MT-05

Soğutma: Su Soğutmalı
Ön Fren: Disk
Arka Fren: Disk
Ön Lastik: 100/80-17
Arka Lastik: 130/70-17
Dingil Mesafesi: 1345 mm.


Uzunluk: 2020 mm.
Genişlik: 780 mm.
Yükseklik: 1070 mm.
Boş Ağırlık: 137 kg.
Yerden Yükseklik: 170 mm.
Yakıt Tankı Kapasitesi: 10 lt.
Yakıt Tüketimi: 2 lt. / 100 km.
17 bg diye birşey yazmıyor

125 CC ve 6 vites ?
Eğer dişli ayarları iyi yapılmamışsa bunu alan arkadaşların sol ayağına kramp girer , vites değiştirmekten.

20bin km TNT25 kullanmış biri olarak tek temennim , bloğun kalitesini arttırmaları. Sürüşü keyifliydi , yolda kalmadığım süreçlerde 🙃
 
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
682
Allah, alana sabrını da verir inş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

Satıcıların/bayilerin bu tür video çekmesi de hoş olmuyor. Bir bakıyorsun dünyanın en iyi motoru Hintli marka, bir bakıyorsun Çinli.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
https://china.benelli.com/product/150s

Bir tek çin sitesinde benzer ürün buldum o da 150 cc ve 9.8 kW x 1.341 desek 13.14 hp eder ki o da kesin krank ölçümüdür, yere 10 verse üffff...

17 demezler mi birde...
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Tasarım işlevsel olarak gerçekten kötü. Bu motorları yapanlar alan kişilerin vitrine falan mı koyacağını zannediyorlar anlamadım. Motor alan adam kız arkadaşıyla, eşiyle keyifli bir gezi yapmak istemeyecek mi ? Bu anlamsız naked tasarımlardan bıktım usandım. İnazuma gibi motorlar görmek istiyorum.

Diğer yandan geri dönüşümlü plastik yorumları da komik oluyor. Bu zamanda geri dönüşümlü olmayan plastik varsa bu kadar geri dönüşüm neden yapılıyor acaba ? Bir zamanlar da Çin motorlarında geri dönüşümlü çelik kullanıldığı için motorların dayanıksız olduğunu zanneden arkadaşlar vardı, neyse ki zamanla kayboldular.

Son olarak da bu Keeway motorunun Benelli BN125'ten daha pahalı olduğunu da belirteyim. Videoyu daha izlemedim ama geçen sene sitede 16 bin falan diyordu. Kim alacak o paraya merak ettim ? Bence Oktay Motor Youtube'da "Fahiş fiyata satılan (pardon, satılmayan) Çin motosikleti inceleme kanalı" diye bir kanal açsın. Zontes'in yanına bunu da koyarlar.
Geri dönüştürülmüş plastik konusunda haklısınız ona laf etmiyorum. yüksek kalite geri dönüştürülmüş plastik yazarak plastik kalitesinin zayıf olduğunu söylüyorum. Plastikler o kadar uyduruk ki sanki birkaç parça plastik oyuncağı tencerede kaynatıp kalıba dökmüşler gibi duruyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst