bendeki birkaç ilginç fotoğraf

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Daha öncede verildi ama hangi sürücülerin türkiyede yaşadığı hemen belli oluyor değilmi :p:p:queen: İKİ farklı dünya.farklı dünyaların insanları:p


ikisinidine önermiyoruz.Kask takmaları lazım:wiinkk::)



buda yılın aşkı:)

Burda ise son fotografı olabilir fotografçının :mrgreen:



ve son olarak modifiyeli doğanlar serçeler şahinler :p:p:p:p ....
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
169
güzel resimler.en alt sağdan 2. resim çok komik. mübarek sanki supersport tarzı bişeyler kullanıyormuş gibi zannetmiştir kendini bence
:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahahahaha bizim zaealsuna bak 3 kısı tasıyor :mrgreen:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
aga adam ne bulduysa yapıştırmış arabaya derbeder çilekeş nos canısı vefasız :queen:arkasındaki arabayada bittim doğrusu biraz karton biraz folyo tmm
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Resim değilde adamın verdiği cevap gerçekten güzel :)
traktrfh2.jpg


komik58zb3.jpg


zexbomb6lawf3.jpg


resimler%5Cresim%5Cbuyuk%5CKomik_Resimler%5Cilginc_Resim%5C211827aac.jpg


sisi_11ilginc.jpg


proboscismonkeyky6.jpg
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
kasktır, monttur, eldivendir hepsi hikaye... en sağlam korumayı abim yapmış... öyleki ne ön nede arka, hiç bir yerden darbe almaz herhalde...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Sevgili erdo2002 ve sevgili SmirnouF O suzuki kesin benim suzuki değil haberiniz olsun!:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst