Puhahah koptum yaen alt sağ daki adam ekzoz a huni mi geçirmiş banamı öle geldi
ablalar o bıcımesmerım bıcım bıcım olurem esmer ıcıın :queen:nys konuyu dagıtmayalım en arkadakı abla betonarme onun onundekı de at ablaymıs beeeaaa:queen:
abi var senin bi kaşıntınSevgili erdo2002 ve sevgili SmirnouF O suzuki kesin benim suzuki değil haberiniz olsun!:queen:
Bu hayvan Domuz sanırsam.İriliği gerçekten doğa üstü birşey.Bunu nasıl avlamışlar akıl sır ermiyor. :silent:![]()
bu ne laa :silent: , maket bu herhalde yoksa bilimadamlarının dinazorları aramasına gerek yok![]()