Bende meşhurum artık ,dergiye çıktım...

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
hayırlı olsun artık meşhur bir kardeşimiz var..bende verdi deyim komşuyuz ama hiç karşılaşmadık motorla..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Tabi; öyle trajı yüksek, Türkiye çapında yayınlanan bir dergiye değil..:p Çalıştığım işyerinin 3 ayda bir, iç iletişim olarak yayınlanan bir dergi, ama yine de 20.000 okuyucusu var :p:cherry: Büyük bir olay değil belki ama nebileyim kendimi dergide görünce içim bi hoş oldu, ve sizlerle paylaşmak istedim :)

74095759of5.jpg


78813313ps1.jpg


36249006qh0.jpg


34253841ah0.jpg

siteyi magazin programına çevirdiniz be her hafta birileri meşhur oluyor.:p:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
bonnie ve desperadost arkadaşlar bende müzisyenim kendi çapımda çapsız çalışmalarım var :) sizlerlede tanışmak isterim şu sıralar festivalle uraşmaktan yoruldum ya.rockn choke gib olacak kamping li erkin babayla anlaşıyoz gibi 4 5 parça söyleyecek :) desperedost seni msn listeme ekledim inşallah muhabbet ederiz bonni senlede tanışmak isterim.eğer istersen msn adrresini özelden pm at.neyse 3 müzisyenmi olduk şimdi :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
DESPERADOST,,Bi kere ben daha meşhurum lütfen ,biliyosun digitürk 88 .kanal ın kimlik sesiyim,çıkan bir albümde wokalim var 2. si gelio teslim edildi ama önce fransa ve italyada sonra burada çıkıcak.Kanaldada dewamlı wokallerim dönüyor.
Üstelik spor geçmişimde fransa Türkiye ortak çalışmasında 6 milli sporcunun dans spor koroografı olarak yurt dışına gittim. 23 yaşımda bir dergiye kapak olmuştum.Desperadost BAK SENİN ŞARKINADA WOKAL YAPTIM PUAHAHAHAH
BEN DAHA ÜNLÜYÜM ISRAR ETME ,YAPMAM WOKALLERİNİ BAK:mrgreen:

bir dergiye kapak olmuşluğum bile yok :silent::silent: halkımız benim gibi yetenekleri ne zaman keşfedecek .. şirketim uyuma bana sahıp çık .. gripken motorun rüzgarı ile iyileşiyor başlığı ile çıkmak istiyorum .. evet

iz dimi o kanal , orta yaşlı gibi bi teyze sesi var o mu ? :p dünyanın bilmemnesi için falan diyen :cherry:
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
bir dergiye kapak olmuşluğum bile yok :silent::silent: halkımız benim gibi yetenekleri ne zaman keşfedecek .. şirketim uyuma bana sahıp çık .. gripken motorun rüzgarı ile iyileşiyor başlığı ile çıkmak istiyorum .. evet

iz dimi o kanal , orta yaşlı gibi bi teyze sesi var o mu ? :p dünyanın bilmemnesi için falan diyen :cherry:

:mrgreen::queen::queen::queen: yok o seslendirme İZZZ diyen kanalın kimlik sesiyim ayrıca tüm duyduğun fondaki bayan wokalleri benim ahaha.valla keşfedilmeyi beklersen bu hiç olmayabilir.
PAYLAŞIMCITÜRK SENİDE TEBRİK EDERİM ÇALIŞMALARIN ELBET BİRYERE GELECEKTİR:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun çok fotojenik çıkmışsınız...Hoş bir dergiymiş bizde okusaydık..
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
312
evet çok hoş .öncelikle tebrik eder. daha ,daha üst röportajlar temenni ederim.herşeyin bir başlangıç'ı vardır. devamlarına....
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yakında kaset teklifi gelirse düşün derim... mesela egsoz seslerini içeren bir cd olayına ne dersin :p adına sevindim. bizim işyerinde de ben meşhur oldum. nasıl mı, içinde mtosiklet ve forum kelimesi içeren tüm web siteleri filitrelenmiş durumda :D bunun yanısıra kan arandığı zaman hemen bana başvuryolar ve uyan kan varsa mersin Mt den o arkadaşı arıyorum hemen gelip veriyorlar sağolsunlar. haaa bir de acile ne zaman motosiklet kazası gelse hemen bana ulaşıp araştırmasını yaptırıp ailesine ulaşımını sağlıyorum. motosiklet aşkı bir yana, önce insanız değil mi?
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
teşekkürler bonnie ama çalışmalarımın bi yere gelmesini istemiyorum aslında benm tarzım fantazi türk sanat müziği kendim söylüyorum + rock +arabesk bunlar popu fazla sevmiyorum önüne gelen şarkıcı oluyo.bide sanatcıyım derler ya.neyse öyle işte.sizlede tanışalım. belki bi gezi düzenlenirse çalarız beraber. ben ritim yaparım darbukayla gitarla bunları iyi çalarım.:mrgreen:
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Dergiye bile çıkmış olduğunuza göre işe de motosikletle mi gidiyordunuz acaba? Yoksa sadece haftasonları mı?
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen::queen::queen::queen: yok o seslendirme İZZZ diyen kanalın kimlik sesiyim ayrıca tüm duyduğun fondaki bayan wokalleri benim ahaha.valla keşfedilmeyi beklersen bu hiç olmayabilir.
PAYLAŞIMCITÜRK SENİDE TEBRİK EDERİM ÇALIŞMALARIN ELBET BİRYERE GELECEKTİR:cat:

meliss in dergide yeralması paylaşması hoş gerçekten ama ben pek tanınmayı seven biri değilimdir , forumda yeralıyo olmam bile fazla :p ayrıyeten tembel olduğum için beklesem daha iyi :) bu arada kandırıyosun iz izliyip duruyorum orta yaşlı teyze var başka ses yok :p ( şakaydı bu :) )
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5
Ablacım çok güsel çıkmışsın başarıların devamını dilerim dergiyi aldım okudum güsel şeyler yazmışın bizim okulun önünden geçerken çok güsel kopartıyosun nerdeyse camdan atlayacam ses için 600F güsel makina yakışmış sana
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst