Bende meşhurum artık ,dergiye çıktım...

Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
gayet şık ve güzel fotolar! motosiklet bayanlarımıza yakışıyor helal olsun.
motosiklet'i sevdirme adına devamını tüm motosikletci'lerimizden bekliyoruz .......
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
254
desparadost kardeşim seni ünlü yapmak zaten boynumuzun borcu :)
merak etmeyin arkadaşlar medya desteğiniz var :)
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
dergilerde motosiklet ve motosiklet kullananlar hakkında yazıları görmek gerçekten bizi sevindiriyor :rendeer:

ama şuna değinmeden geçemeyecem motosiklet kullanan bir bayan olunca haber vs. oluyorda erkek olunca niye bişe olmuyor :p merak etmişimdir hep :p:cherry::p
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
desparadost kardeşim seni ünlü yapmak zaten boynumuzun borcu :)
merak etmeyin arkadaşlar medya desteğiniz var :)
murat sendende bişey kaçmıyor:mrgreen:öpüyorum senin desteğini her zaman gördüm:) eee biz motosiklet'ciyiz o kadar destekleriniz olsun:wiinkk::rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
dergiye cıkmak önemli değil.önemli olan ben suraya cıktım ben meşhurum demeden insanların taktir etmesidir.sözüm desperadost ve melise değildir
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
DESPERADOST,,Bi kere ben daha meşhurum lütfen ,biliyosun digitürk 88 .kanal ın kimlik sesiyim,çıkan bir albümde wokalim var 2. si gelio teslim edildi ama önce fransa ve italyada sonra burada çıkıcak.Kanaldada dewamlı wokallerim dönüyor.
Üstelik spor geçmişimde fransa Türkiye ortak çalışmasında 6 milli sporcunun dans spor koroografı olarak yurt dışına gittim. 23 yaşımda bir dergiye kapak olmuştum.Desperadost BAK SENİN ŞARKINADA WOKAL YAPTIM PUAHAHAHAH
BEN DAHA ÜNLÜYÜM ISRAR ETME ,YAPMAM WOKALLERİNİ BAK:mrgreen:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
bravo bravo:cat:.bu başarılardan sonra kimse suraya cıktım buraya cıktım diyemez artık:queen:.tekrar ediyorum sözüm desperadost ve melise değildir
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
çoook mutlu oldum bi hemcinsimi daha basında bu şekilde görünceee
helal olsun walla sana
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Senin adına cok sevındım ve kıskandım :p Ne mutlu sana ... Resimlerde de çok guzel ...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
dergiye cıkmak önemli değil.önemli olan ben suraya cıktım ben meşhurum demeden insanların taktir etmesidir.sözüm desperadost ve melise değildir

Benim topiğimi skull açtı (erhan) :cherry: :mrgreen:

Ama öyle deme, mutlu olmuş paylaşmış ne zararı var...:wiinkk:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
valla haklsın müjde aynen haklısın' ama ben hep şunu savundum motosiklet ve motosiklet'ci adına kim ne yaparsa önünde eğilirim! çünkü bizim çıkış noktamız motosiklet şimdi beni konuşturma :mrgreen:solo albümümü radyo geçmişimi bestelerimi bana anlattırma ego'mu fırlatma heheh ama sen gerçekten süper bi bayan vokal ses sin bunu kimse inkar edemez sağol bu arada bana desteğin'i inkar edemem motosiklet'ci abi'abla şarkımda senin sesini duyacağız inşallah el birliğiyle basın'dan arkadaşlarımızın desteğiylede motosiklet'ciyi anlatacağız ve farkedileceğiz bu tarz dergiler'de çok etkilidir arkadaşımıza tekrar mutluluğumu ifade etmek isterim....

herkes ne kadar meraklıymış ünlü olmaya :)
sence bu söylem hoşmu yakıştıramadım kusura bakma sevgili kardeşim...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dergiye çıkılınca meşhur mu olunuyor ?
 
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
ooo sen gec kaldın ya ben 2005 ın ocak sayısında motorbıke dergısıne cıktım ılk :) reklam mı oldu ne:p
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
Desperadost Şekerİm Takiliyorum Ben Sana Ama Şİmdİ

Senİn Şarkiyi Okuyacam Gİtmem Gerek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst