sevmiyorum satınalmacılarıözellikle motosikletin üzerinde kameraya bakan fotoğrafın güzel bir fotoğraf olmus , özgürlüğünüzün devamını dileriz saygılar
Demek bayanlarda motor kullanabiliyormuşşşş...![]()
melis tebrikler sana ozaman bende meşhurum galiba 5 dergiye çıkmıştım 1 ay önce. valla:queen::bounce::thumleft:::biggrinn::xblink:::flower::flower::flower:
Siz zaten meşhursunuz Ümmet Abi...Benimkisi naçizane bir-iki poz işte![]()
canım ya şaka yaptım sakın bişey arama.sevgiyle kal kardeşim.pınarhisara geldim senden bahsetmişti samet opette birgün tanışırız inş
Bu kılasmanda birinciyim :cherry: İlk ben çıktım, hemde Hürriyet/Otoyaşam a :cherry:
Çok güzel bir duygudur eminim, anlıyorum seni.. Şimdi annen elinde dergi mahalleyi geziyordur :mrgreen::queen: Kendimden biliyorum :queen: Tanımadığım akrabalarım tebrik etti:queen:
ne diyim...hayırlı olsun...kısmetin kapanır ama...hem racingci hem şöhretlisin artık...zirvede olursan kimse sana ulaşamaz...evde kalıcan...motorunla başbaşa...:queen: