Bende meşhurum artık ,dergiye çıktım...

Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
125
Motosikleti
Honda Forza
Hem röportajdan dolayı hemde CBR600 kullanmandan dolayı tebrikler :cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevmiyorum satınalmacıları :p özellikle motosikletin üzerinde kameraya bakan fotoğrafın güzel bir fotoğraf olmus , özgürlüğünüzün devamını dileriz saygılar
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
207
tebrikler... 20,000 okuyucuyuu az görme... bir MT.'ci mütevazi olmayı bilir ama bazen mütevazi olmamak lazım :D
güzel kmler....
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
tebrikler... motorla ilgili kaza yada ölüm haberi okumaktansa böyle yazıları okumak mutluluk veriyor insana. dıshy... meliss... evet sıradakiii :rendeer:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok teşekkür ederim arkadaşlar.. Dishy senin röportajını bilmiyordum, sanada kocaman tebrikler :rendeer: Pınarcım inşallah en yakın zamanda sende dilediğin motora, kavuşursun...Şule sıradaki sensin :) (bu arada biraz feminist bir yazı oldu sanırım :p)...

sevmiyorum satınalmacıları :p özellikle motosikletin üzerinde kameraya bakan fotoğrafın güzel bir fotoğraf olmus , özgürlüğünüzün devamını dileriz saygılar

aaa ne zararımızı gördünki?? falla ben senin bildiğin satınalmacılardan değilim :p

Demek bayanlarda motor kullanabiliyormuşşşş...:p


anaaa,, kızlarrrr bakın ne diyorr?? HÜÜCUUUMMM... :cherry::p
 
Son düzenleme:

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Bravo Melis tebrikler.:rendeer:Bayan kullanıcıların sayısı arttıkça,motorculuk daha da güzelleşiyor.Tekrar tebrikler:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

melis tebrikler sana ozaman bende meşhurum galiba 5 dergiye çıkmıştım 1 ay önce. valla:queen::bounce::thumleft:::biggrinn::xblink:::flower::flower::flower:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
melis tebrikler sana ozaman bende meşhurum galiba 5 dergiye çıkmıştım 1 ay önce. valla:queen::bounce::thumleft:::biggrinn::xblink:::flower::flower::flower:

Siz zaten meşhursunuz Ümmet Abi...Benimkisi naçizane bir-iki poz işte :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

Siz zaten meşhursunuz Ümmet Abi...Benimkisi naçizane bir-iki poz işte :)

canım ya şaka yaptım sakın bişey arama.sevgiyle kal kardeşim.pınarhisara geldim senden bahsetmişti samet opette birgün tanışırız inş
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
başarıların devamın dilerim,inşallah yakın zaman da motorsiklet dergisinde de yer alırsın...
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canım ya şaka yaptım sakın bişey arama.sevgiyle kal kardeşim.pınarhisara geldim senden bahsetmişti samet opette birgün tanışırız inş

İnşaaalllaaahhhhh, sizinle tanışmayı inanın okadar çok istiyorumkii... lütfen buraya yolunuz düşerse, mutlaka misafirim olun...:rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Efenim ünlü olmak nasıl bir duygu ilk izlenimlerinizi aktarır mısnız bize ? :p
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
Bu kılasmanda birinciyim :cherry: İlk ben çıktım, hemde Hürriyet/Otoyaşam a :cherry:

Çok güzel bir duygudur eminim, anlıyorum seni.. Şimdi annen elinde dergi mahalleyi geziyordur :mrgreen::queen: Kendimden biliyorum :queen: Tanımadığım akrabalarım tebrik etti :p:queen:

Valla brawo ,sana mankenlik teklifide gelmişti diğilmi süpersin :queen:

MELİS süpersin,tebrik ederim gururlandım birden birde 600 f kullandığını görünce hemcinsim olarak ,aynı zamanda bir acemi olarak bana cesaret verdin.
KAZASIZ sürüşler dilerim:rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Maşallah diyelim :) Fotoğraflarda karizma çıkmışın. Yolun açık olsun...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende dergilere kapak olmak istiyordum :p ama annemin mahalle gezmeleri yapabileceği düşüncesi caydırdı beni :p otobüs duraklarına da asar benimkisi fotokopi çektirip
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ne diyim...hayırlı olsun...kısmetin kapanır ama...hem racingci hem şöhretlisin artık...zirvede olursan kimse sana ulaşamaz...evde kalıcan...motorunla başbaşa...:p:queen:
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
41
tebrik ediyorum umarım seninle birlikte diğer bayan arkadaşlarda cesaret alırlar..kazasız günler diliyorum..:)
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne diyim...hayırlı olsun...kısmetin kapanır ama...hem racingci hem şöhretlisin artık...zirvede olursan kimse sana ulaşamaz...evde kalıcan...motorunla başbaşa...:p:queen:

kaldım zaten..:p yaş oldu 27 :salut: bu saatten sonra dediğin gibi, ben ve motorum başbaşa, el ele, diz dize, geçinip gidicez...:queen: offff gözüm yok zaten evlilikte. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst