geçmiş olsn arkadaşım... yaz gelince insanlar tuhaflaşıyorr.. buna bende katılıyorum... bugunde adamın biri önümde duraklayıp sinyal vermedenu dönmeye çalışıyordu ki ben 60 la falan ilerlerken firen ve direksiyon kontrolüyleee kötü bişey olmadan fren sesimi duyunca durdu ( allahtan durdu,devam etseydi farkına varmadan üstüme çıkıcaktı.) bilader ne yaptığının farkındamısın diye sorduğumda kusura bakma arkadaşım inan görmedim sıcaktan ne yaptığımızımı biliyoruz oldu... yaz geldi dikkat etmeklazım arkadaşlar...