Bende kaza yaptım...

Katılım
5 Mar 2007
Mesajlar
164
kardeşim Allah korumuş daha kötüsünden

gelmiş olsun, bi daha yaşamazsın umarım
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Geçmiş olsun ucuz atlatmışsın..
Aslında koyduğun gibi video görüntülerini arasıra televizyonlarda yayınlanan emniyet kemeri takma hikayeleri gibi yayınlasar çok güzle olacak, böylelikle hiç dğeilse insanların akıllarına geliriz...
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
207
geçmiş olsn arkadaşım... yaz gelince insanlar tuhaflaşıyorr.. buna bende katılıyorum... bugunde adamın biri önümde duraklayıp sinyal vermedenu dönmeye çalışıyordu ki ben 60 la falan ilerlerken firen ve direksiyon kontrolüyleee kötü bişey olmadan fren sesimi duyunca durdu ( allahtan durdu,devam etseydi farkına varmadan üstüme çıkıcaktı.) bilader ne yaptığının farkındamısın diye sorduğumda kusura bakma arkadaşım inan görmedim sıcaktan ne yaptığımızımı biliyoruz oldu... yaz geldi dikkat etmeklazım arkadaşlar...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
204
geçmiş olsun kardeş ucuz atlatmışsın işşallah bida böyle kazalara karışmazsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst