Bende kaza yaptım...

Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
99
12 haziran salı günü yeni aldığım airoh speed fire kaskımla(kaskımı da o gün aldım),ehliyetimle,sizlerle en yakın zamanda gezi yapmak hayaliyle kendi çapımda bir tur atmak için yola çıktım...Her şey güzeldi kaskım çok hoşuma gitmişti,yokuş aşağı 40-50 km/h hızla ilerliyordum,taki o şahinin birden önüme çıkıp yolumu katledip kendisine çarpmama kadar :salut: Evet arkadaşlar şahine sağ önden yanlamasına çarptım ama ben kazayı baya bi ucuz atlattım,sadece ani fren yaptığımdan dolayı motosikletimi dengede tutmak için sol ayağımı yere sert basmamdan dolayı bir ezilme var,onun dışında motosikletimde de sol ön ve arka farlar kırıldı ve topcase im çarpmanın şiddeti ile kaza yerinde bi 10-15m uzağa fırladı,bununla beraber motor koruma demirinin görünüşünün ne kadar kötüde olsa çok işe yaradığını öğrendim ama honda titanın kampana frenlerine hiç güvenmemem gerektiğinide öğrendim:cat: nası oldu anlamadım ama benim jantımda bile eğrilik yoktu fakat şahin sağ ön komple dağıldımıştı(çamurluk,far vs)Bu kazayı böle atlattığım için verilmiş sadakam varmış diyorum,hepinize kazasız belasız sürüşler...Yaptığım kazada buna benziyor ama ben biraz daha öndem çarptım [YT]http://www.youtube.com/watch?v=rWpFPeiRpIA[/YT]
http://www.youtube.com/watch?v=rWpFPeiRpIA video işini beceremedim sanırım,kusura bakmayın...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Geçmiş olsun, ucuz atlatmışsın gerçekten... :rendeer:
Video ne alaka :silent:
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
99
Yaptığım kaza ya benziyoda o yüzden koymuştum :p
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
geçmiş olsun arkadaşım...ucuz atlatmışsın...havalar ısındı...insanların iyice kanı kaynıyo...trafikte olur olmaz hareketler yapabiliyolar...aşırı dikkatli olmalı...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
en büyük kazan bunla kalsın,büyük geçmiş olsun:rendeer:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
188
Ya video harika gerçekten. Geçen gün de kask ile ilgili birisi göndermişti.

Ben size birşey söyleyeyim mi arkadaşlar, bizim de birlik olup, tüm bilinçli motosiklet kullanıcıları, bu tür şeyleri gerekli merciilerin yayınlaması için harekete geçmemiz gerek.

Yoksa ne demişler ağlamayan bebeye meme vermezler.
Size önerim, şu seçimlerden sonra, hazır hükümet yeni kurulacakken, kurulmuşken, toplanıp, bilinçli bi şekilde (tabiyki yasal bir şekilde), protesto sürüşleri, basın açıklamaları yapalım. Hem MT nin sesi de epey duyulmuş olur.

Adabıyla bu tür işleri yaparsak eminim amacımıza ulaşırız.
İnsanları oturduğumuz yerden bilinçlendiremeyiz.

Ha pardon, çok geçmiş olsun bu arada. Benim aklım böyle zort diye çıkan sürücelere takılmış.
Umarım en büyük kazan bu olur gerçekten. Geçmiş olsun tekrar..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun, inşaAllah kısa süreder etkisin atlatırsın.
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
geçmiş olsun sağlığın önemli maddi kazalar her zaman telafi edilir.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Geçmiş olsun..boşver takma kafanı Allah daha kötüsünü göstermesin..
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
228
strangedenial arkadaşım çok doğru sölüyorsun keşke böyle bir birleşmeye yapıpta güzel bir protesto yapabilsek .Gerçi protestoyu ne amacla yapıcaz orasını tam anlamadım ama bunu düşünmek bile güzel geriye uygulama kalıyor.

Slymn arkadaşım sanada çok geçmiş olsun.Bende motor sevdasına uzn süredir tutkun olup üstüne yeni oturanlardanım ama en cok korktugum senın yapmış oldugun kaza şeklidir.Araba kullanıcıları demir kafesin verdiği güvenle umursamadan aralardan çıkıyolar.Bide sen şahine çarpmışın nasıl tipler oldugunu tahmin edebiyorum.Ses sonuna kadar acık arabanın içine doluşmuş gençler ara sokaklarda kız avına cıkmışlardır.Tabi hiç bişi umurlarında değil .Şu tali yollara ara sokaklara dikkat et büyük geçmiş olsun
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Geçmiş olsun.Sonuç ne oldu, trafiği çağırdınmı kaza yağtığın yere :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst