bende dainese gizemde nolan yeni kasklarımız

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk gizeme aldık kaskı ahhhh bu kızlar aahhhh yok pembeymiş yok melekler varmıs dedim melekler koruycak seni dusunce :mrgreen: ama kıramadım ona nolan alınca daha biz takamıyoruz :p bende kask baktım baktım dainese gordum inanılmaz hosuma gitti ve aldım denedim gercekten guzel ses yok gibi bişi bugu yapmayan vizor ruzgardan etkilenmiyor gerci 110u gecmiyorum....... ama airodinamik olarak super havalandırma ve arkadaki spoyler işe yarıyo denedim kask alıcaklar için tavsiye ederim bide az kullanılan bi kask pek kimsede yoktur kaliteli yapmıslar nolanı anlatmama gerek yok ama evlat acısı işte :salut: hafendiye aldık onuda nese canı saglosun :rendeer:













 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
hayırlı olsun okan güle güle kullanın.asfalt görmesin inşallah.:rendeer:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
tekrar hayırlı olsun diyelim gizemin kaskı için ogunde soledim kız olsam mutlaka onu alırdım cok hosuma gidio o kask bnm:p
sennki içinse gercekten guzel duruyo kask son gunlerde 3-4 defa gordum seni ve kasktan dolayı hmn tanınıyosun artık:p:p
allah faydasını gormeyi nasip etmesin diyelim artık asvalt yuzu gormesin kasklarınız:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tam modeli neymiş söylesene şu kaskın :cherry: Doğum günüme 9 gün kaldı da :p

Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullanın... :rendeer:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekrar hayırlı olsun diyelim gizemin kaskı için ogunde soledim kız olsam mutlaka onu alırdım cok hosuma gidio o kask bnm:p
sennki içinse gercekten guzel duruyo kask son gunlerde 3-4 defa gordum seni ve kasktan dolayı hmn tanınıyosun artık:p:p
allah faydasını gormeyi nasip etmesin diyelim artık yer yuzu gormesin kasklarınız:rendeer:

hahahahahahah kanka koptum yaaa harbi heee caddede geldim ya dedim allah allah nası tanıdı dige :queen: :mrgreen: :cherry: :cherry: :cherry: :rendeer:

Tam modeli neymiş söylesene şu kaskın :cherry: Doğum günüme 9 gün kaldı da :p

Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullanın... :rendeer:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: eyvaaaahhhh yok yok yapamam birine daha o fiyatı odetemem yazıık yaaa valla evlat acısı
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle eskitmeniz dileği ile :)
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
hahahahahahah kanka koptum yaaa harbi heee caddede geldim ya dedim allah allah nası tanıdı dige :queen: :mrgreen: :cherry: :cherry: :cherry: :rendeer:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: eyvaaaahhhh yok yok yapamam birine daha o fiyatı odetemem yazıık yaaa valla evlat acısı

ben seni dha nerelerde gordumde arada cok fazla mesafe vardı gelemedim dusun okdr uzaktan parlıosun:queen::queen:
tubiş buarada sendede bnm kasktan var ordan yola cıkarak sole diyim arada 20-30lira fark var bu kaskla ve nolan lazerden cok daha ii ben denedim bu modelide eger o kalite kask alıcaksan bidaha guzel bi model:wiinkk:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
özellikle kız arkadaşının kaskı çok güzelmiş.motorsikleti seven bir kz arkadaşım olursa bende alırım.o melekli ben şeytanlı :queen:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben seni dha nerelerde gordumde arada cok fazla mesafe vardı gelemedim dusun okdr uzaktan parlıosun:queen::queen:
tubiş buarada sendede bnm kasktan var ordan yola cıkarak sole diyim arada 20-30lira fark var bu kaskla ve nolan lazerden cok daha ii ben denedim bu modelide eger o kalite kask alıcaksan bidaha guzel bi model:wiinkk:
:mrgreen: :mrgreen: aga zaten hadi ben kacıyorum dedin bi baktım aha yok olmus onde kurye arkada sen fırt die bastın bende arkada böleee yetim gibi kaldım gecemedim aradan dana kadar motorla:mrgreen: ama o kaskı bende taktım hakkatten rahat içi cok bunaltmıyo sungeri falan baya yumusak :cat:

özellikle kız arkadaşının kaskı çok güzelmiş.motorsikleti seven bir kz arkadaşım olursa bende alırım.o melekli ben şeytanlı :queen:

valla inş olurda alırsın alınca beni ara acını paylas benle nası bişi biliomusun böle kasaya yaklastıkca acaba nerden kertsem dige dusunuyosun :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ben seni dha nerelerde gordumde arada cok fazla mesafe vardı gelemedim dusun okdr uzaktan parlıosun:queen::queen:
tubiş buarada sendede bnm kasktan var ordan yola cıkarak sole diyim arada 20-30lira fark var bu kaskla ve nolan lazerden cok daha ii ben denedim bu modelide eger o kalite kask alıcaksan bidaha guzel bi model:wiinkk:

Hayır sen de benim kaskımdan var bi kerem :p

Bu arada Okan ; Okan'ların kaderi bu sanırım.. :mrgreen: Bknz >> İmzam.. :cherry:

Ayrıca bizim kasktan 20-30 lira fazlaysa pahalı değilmiş.. Normal yani..
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayır sen de benim kaskımdan var bi kerem :p

Bu arada Okan ; Okan'ların kaderi bu sanırım.. :mrgreen:

Ayrıca bizim kasktan 20-30 lira fazlaysa pahalı değilmiş.. Normal yani..
:pr: :pr: :pr: bide adaşım yaaa neden actım bu konuyu ahhh ahhh bu pembe rengi icad edeni onun ustune bide melek konduranı :pr: saka biyana valla alırsan gercekten karlı cıkarsın cok guzel bir kask hemde nolan hemde pembe hemde melekli hemde iyi öle işte hehe :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst