- Katılım
- 4 Eki 2007
- Mesajlar
- 488
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk gizeme aldık kaskı ahhhh bu kızlar aahhhh yok pembeymiş yok melekler varmıs dedim melekler koruycak seni dusunce :mrgreen: ama kıramadım ona nolan alınca daha biz takamıyoruz
bende kask baktım baktım dainese gordum inanılmaz hosuma gitti ve aldım denedim gercekten guzel ses yok gibi bişi bugu yapmayan vizor ruzgardan etkilenmiyor gerci 110u gecmiyorum....... ama airodinamik olarak super havalandırma ve arkadaki spoyler işe yarıyo denedim kask alıcaklar için tavsiye ederim bide az kullanılan bi kask pek kimsede yoktur kaliteli yapmıslar nolanı anlatmama gerek yok ama evlat acısı işte :salut: hafendiye aldık onuda nese canı saglosun :rendeer:













