Bende Bugün Kaza Yaptimmm Yaaa...

Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
Evet arkadaşlar bende bugün antalya valilik arkasında kaza yaptımmm...adam 2 şeridide kullanıodu benimde acelem vardı sağdan geçmem daha kolaydı tam sağa kırdım direksiyonu oda kırdı ön frenide istek dışı sıktım vee motor sürüklendi allahtan benim kafamda kask vardı park eden aracın tamponuna vurdu kafamı yani ucuz kurtuldum..motordada eski çizik olan yerin üzerinden yani sağ taraftan bi daha geçmiş olduk :salut: polis geldi ne ehliyet sordu ne bişi adamla tartıştık biraz sonra ben yoluma o yoluna bendede ehliyet yok oda ii oldu ama alacam...yaa ben 17 ye girdim ehliyet alabiliomuyum...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Geçmiş olsun.
Motosiklet ufak tefek diye aralara, özellikle sağdan fazla dalmamak lazım.Malum yine ufak tefek olmasından dolayı otomobil sürücülerinin motosikletleri görmeleri biraz geç oluyor.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok geçmiş olsun arkadaşım...Özellikle araçların sağından geçiş yapmamakta fayda var.Bu arada 17 yaşını doldurmuş olman lazım girmek yetmez doldurmuş olmalısın yani...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ııyyyy o yolu hiç sevmiorum yaya olarak tabii :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Geçmiş Olsun :salut: Kardesim Bizler Motosiklet Kullanicilari Olarak Hep Soldan Gitmeliyiz?? :cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Sürekli arka frenle dur kalk çalış. Her durduğunda da sadece sol ayağını yere koy. Faydasını görecek bana da dua edeceksin :cat: :cherry:
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
yyaa bende hep soldan geçerim ama adam her iki şeridi özellikle sol şeridi kapatmış sol şerid müsaitdiama birden direksiyonu kırınca çok kötü oldu yaaa bide artistik taslıo şerefsiz herif yaaa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun...

ozi2002' Alıntı:
Geçmiş Olsun :salut: Kardesim Bizler Motosiklet Kullanicilari Olarak Hep Soldan Gitmeliyiz?? :cat:

ozi sonra arkana yapışıp sellektör yapıyorlar...

Ben böle durumlarda sağa geçip yol veriyorum, yol verirken elimle buyur isareti yapıyorum, geçiyoo sonra ben arkasına geçiyorum. nasıl olsa ileride yol tıkanacak ve duracak işte ozmana ben şov yapıyorum yanından müziğim son ses açık olarak geçiyorum, geçerken pis pis sırıtıyorum elemana:bounce: ve aynaya baktığımda o arabayı arkamda birdaha göremiyorum.

artık düşünün arabanın içinde nasıl kafayı yiyodur zavallı 4 tekerli arkadaş.... :queen:

dostum çok dikkatli olmalıyız, geçmiş olsun, ehliyet alabilmen gerekiyoo... :rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Haklisin Nevaztta Bunlar Baska BİŞeyden Anlamiyo Dostum Benİmkİde Sadece Bİ Tabİrdİ Zaten :)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Defansif stil diye bişey duymuştum.Araba kullanırken genelde pek uygulamıyorum ama motor kullanırken şart gibi.Bu stilde kendini değil karşıdakini dikkate almak gerekiyor.Ne yapacağını bilmediğin birinin çevresindeyken yeterli manevra alanı bırakmak gerekiyor.Kullandığın aracın kapasitesini iyi bilmek ve kendini gösterebilmek çok önemli.
Bununla geçmiş olsun,daha dikkatli olursan hem aileni,hemde bizi üzmemiş olursun.:cat:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
dostum geçmiş olsun doğum tarihin 1989 doğumlu olman ve ay ve gün olarakta doldurduysan alabilirsin.
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
saolun arkadaşlar yaa insan kaza anında çok kötü oluo yaa kendimi ölmüş gibi hissettim çok acayip bi duyguydu allah kimsenin başına vermesin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst