- Katılım
- 29 Tem 2005
- Mesajlar
- 134
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar bende bugün antalya valilik arkasında kaza yaptımmm...adam 2 şeridide kullanıodu benimde acelem vardı sağdan geçmem daha kolaydı tam sağa kırdım direksiyonu oda kırdı ön frenide istek dışı sıktım vee motor sürüklendi allahtan benim kafamda kask vardı park eden aracın tamponuna vurdu kafamı yani ucuz kurtuldum..motordada eski çizik olan yerin üzerinden yani sağ taraftan bi daha geçmiş olduk :salut: polis geldi ne ehliyet sordu ne bişi adamla tartıştık biraz sonra ben yoluma o yoluna bendede ehliyet yok oda ii oldu ama alacam...yaa ben 17 ye girdim ehliyet alabiliomuyum...