- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
3-4 Senedir bir motosiklet alıp istediğim yere gitmeyi hep hayal etmişimdir. Bu hayalimi de son 1 yıldır ciddi ciddi planlamakta ve uygulamaya geçirmek konusunda kararlıyım. Zaten küçüklüğümden beri iki tekerlekli araçlara hep sempati duydum. Açıköğretim iktisat 2. sınıf öğrencisiyim. Seneye YGS de bir defa daha şansımı deneyeceğim. 22 yaşındayım. Gebze de ikamet ediyorum adım Çiğdem. Kısaca böyle özet geçebiliriz.
Herneyse, Haziran sonu gibi ilk motosikletimi almayı planlıyorum. Forumu baya okudum. Sonunda da üye oldum. internetten araştırmalarımı yaptım. Sanırım ilk motorsikletim Mondial 150 MR Vultre olacak. Şimdiden çok heyecanlıyım. Bunun öncesinde Honda'nın güvenli sürüş 1 ve 2 eğitimlerini almayı planlıyorum. Daha sonra ehliyet kursuna da yazılacağım. Bütün bu süreçlerden sonra ilk motosikletimi almaya hazır olurum diye düşünüyorum. İlk motosiklet tercihimi doğru yaptığımı düşünüyorum. hoş ne kadar cruiser bana pek hitap etmese de
Ailem motosikletleri sevdiğimi bilir ancak bu kadar ileri gidebileceğimi ve ciddi ciddi satın almayı düşündüğümü öğrendiğinde bakalım nasıl tepki alacağım. 
Honda için en kısa zamanda iletişime geçeceğim. Sürücü kursunda da faydalı olacağını düşündüğüm için ehliyet almadan ilk önce bu eğitimi almak mantıklı geldi. Zaten ehliyet gerekmiyor bu eğitimleri almak için. Paramı da hazırlıyorum. Bana şans dileyin
3-4 Senedir bir motosiklet alıp istediğim yere gitmeyi hep hayal etmişimdir. Bu hayalimi de son 1 yıldır ciddi ciddi planlamakta ve uygulamaya geçirmek konusunda kararlıyım. Zaten küçüklüğümden beri iki tekerlekli araçlara hep sempati duydum. Açıköğretim iktisat 2. sınıf öğrencisiyim. Seneye YGS de bir defa daha şansımı deneyeceğim. 22 yaşındayım. Gebze de ikamet ediyorum adım Çiğdem. Kısaca böyle özet geçebiliriz.
Herneyse, Haziran sonu gibi ilk motosikletimi almayı planlıyorum. Forumu baya okudum. Sonunda da üye oldum. internetten araştırmalarımı yaptım. Sanırım ilk motorsikletim Mondial 150 MR Vultre olacak. Şimdiden çok heyecanlıyım. Bunun öncesinde Honda'nın güvenli sürüş 1 ve 2 eğitimlerini almayı planlıyorum. Daha sonra ehliyet kursuna da yazılacağım. Bütün bu süreçlerden sonra ilk motosikletimi almaya hazır olurum diye düşünüyorum. İlk motosiklet tercihimi doğru yaptığımı düşünüyorum. hoş ne kadar cruiser bana pek hitap etmese de
Honda için en kısa zamanda iletişime geçeceğim. Sürücü kursunda da faydalı olacağını düşündüğüm için ehliyet almadan ilk önce bu eğitimi almak mantıklı geldi. Zaten ehliyet gerekmiyor bu eğitimleri almak için. Paramı da hazırlıyorum. Bana şans dileyin