Bende aranıza katıldım.

Katılım
25 Mar 2015
Mesajlar
0
Merhaba arkadaşlar,
3-4 Senedir bir motosiklet alıp istediğim yere gitmeyi hep hayal etmişimdir. Bu hayalimi de son 1 yıldır ciddi ciddi planlamakta ve uygulamaya geçirmek konusunda kararlıyım. Zaten küçüklüğümden beri iki tekerlekli araçlara hep sempati duydum. Açıköğretim iktisat 2. sınıf öğrencisiyim. Seneye YGS de bir defa daha şansımı deneyeceğim. 22 yaşındayım. Gebze de ikamet ediyorum adım Çiğdem. Kısaca böyle özet geçebiliriz.

Herneyse, Haziran sonu gibi ilk motosikletimi almayı planlıyorum. Forumu baya okudum. Sonunda da üye oldum. internetten araştırmalarımı yaptım. Sanırım ilk motorsikletim Mondial 150 MR Vultre olacak. Şimdiden çok heyecanlıyım. Bunun öncesinde Honda'nın güvenli sürüş 1 ve 2 eğitimlerini almayı planlıyorum. Daha sonra ehliyet kursuna da yazılacağım. Bütün bu süreçlerden sonra ilk motosikletimi almaya hazır olurum diye düşünüyorum. İlk motosiklet tercihimi doğru yaptığımı düşünüyorum. hoş ne kadar cruiser bana pek hitap etmese de :)Ailem motosikletleri sevdiğimi bilir ancak bu kadar ileri gidebileceğimi ve ciddi ciddi satın almayı düşündüğümü öğrendiğinde bakalım nasıl tepki alacağım. :)

Honda için en kısa zamanda iletişime geçeceğim. Sürücü kursunda da faydalı olacağını düşündüğüm için ehliyet almadan ilk önce bu eğitimi almak mantıklı geldi. Zaten ehliyet gerekmiyor bu eğitimleri almak için. Paramı da hazırlıyorum. Bana şans dileyin :D
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
Merhaba arkadaşlar,
3-4 Senedir bir motosiklet alıp istediğim yere gitmeyi hep hayal etmişimdir. Bu hayalimi de son 1 yıldır ciddi ciddi planlamakta ve uygulamaya geçirmek konusunda kararlıyım. Zaten küçüklüğümden beri iki tekerlekli araçlara hep sempati duydum. Açıköğretim iktisat 2. sınıf öğrencisiyim. Seneye YGS de bir defa daha şansımı deneyeceğim. 22 yaşındayım. Gebze de ikamet ediyorum adım Çiğdem. Kısaca böyle özet geçebiliriz.

Herneyse, Haziran sonu gibi ilk motosikletimi almayı planlıyorum. Forumu baya okudum. Sonunda da üye oldum. internetten araştırmalarımı yaptım. Sanırım ilk motorsikletim Mondial 150 MR Vultre olacak. Şimdiden çok heyecanlıyım. Bunun öncesinde Honda'nın güvenli sürüş 1 ve 2 eğitimlerini almayı planlıyorum. Daha sonra ehliyet kursuna da yazılacağım. Bütün bu süreçlerden sonra ilk motosikletimi almaya hazır olurum diye düşünüyorum. İlk motosiklet tercihimi doğru yaptığımı düşünüyorum. hoş ne kadar cruiser bana pek hitap etmese de :)Ailem motosikletleri sevdiğimi bilir ancak bu kadar ileri gidebileceğimi ve ciddi ciddi satın almayı düşündüğümü öğrendiğinde bakalım nasıl tepki alacağım. :)

Honda için en kısa zamanda iletişime geçeceğim. Sürücü kursunda da faydalı olacağını düşündüğüm için ehliyet almadan ilk önce bu eğitimi almak mantıklı geldi. Zaten ehliyet gerekmiyor bu eğitimleri almak için. Paramı da hazırlıyorum. Bana şans dileyin :D

Hoşgeldiniz. Umarım hayallerinizi en kısa zamanda gerçekleştirebilirsiniz. Bol şans 👍
 
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
85
Aramıza hoş geldin umarım hayallerin gerçekleşir:)
Merhaba arkadaşlar,
3-4 Senedir bir motosiklet alıp istediğim yere gitmeyi hep hayal etmişimdir. Bu hayalimi de son 1 yıldır ciddi ciddi planlamakta ve uygulamaya geçirmek konusunda kararlıyım. Zaten küçüklüğümden beri iki tekerlekli araçlara hep sempati duydum. Açıköğretim iktisat 2. sınıf öğrencisiyim. Seneye YGS de bir defa daha şansımı deneyeceğim. 22 yaşındayım. Gebze de ikamet ediyorum adım Çiğdem. Kısaca böyle özet geçebiliriz.

Herneyse, Haziran sonu gibi ilk motosikletimi almayı planlıyorum. Forumu baya okudum. Sonunda da üye oldum. internetten araştırmalarımı yaptım. Sanırım ilk motorsikletim Mondial 150 MR Vultre olacak. Şimdiden çok heyecanlıyım. Bunun öncesinde Honda'nın güvenli sürüş 1 ve 2 eğitimlerini almayı planlıyorum. Daha sonra ehliyet kursuna da yazılacağım. Bütün bu süreçlerden sonra ilk motosikletimi almaya hazır olurum diye düşünüyorum. İlk motosiklet tercihimi doğru yaptığımı düşünüyorum. hoş ne kadar cruiser bana pek hitap etmese de :)Ailem motosikletleri sevdiğimi bilir ancak bu kadar ileri gidebileceğimi ve ciddi ciddi satın almayı düşündüğümü öğrendiğinde bakalım nasıl tepki alacağım. :)

Honda için en kısa zamanda iletişime geçeceğim. Sürücü kursunda da faydalı olacağını düşündüğüm için ehliyet almadan ilk önce bu eğitimi almak mantıklı geldi. Zaten ehliyet gerekmiyor bu eğitimleri almak için. Paramı da hazırlıyorum. Bana şans dileyin :D
 
Katılım
25 Mar 2015
Mesajlar
0
Teşekkür ederim arkadaşlar. :)
Biyeybaraküs konuyu takip etmeye başladım :)
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Hoş geldin. Honda güvenli sürüş eğitimlerini alman isabet olmuş zira sürücü kurslarındaki eğitimle ömrün kısa sürebilir. Bol şanslar ssana..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst