Ben Ve Jinlun um :-)

Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
87

-----------------------------------------------------------------------------------------
benveo3jg2.jpg

----------------------------------------------------------------------------------------------
benveolk7.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Güle güle kullanın,şık duruyor.Allah kazasız belasız binmeyi nasib etsin.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Hayırlı olsun , kazasız güzel günlerde binmen dileği ile zevkli sürüşler:cat:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
günlük kullanımda seni rahat ettirecek bir motor. kazasız belasız umarım. hayırlı olsun.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun umarım başın ağrımaz
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
hayırlı olsun güle güle pin...yalnız senin moturu cbr 125 geçer ....:p:queen:


o koltuğun üstünde anahtarlar ne yaw..aldığın gibi tamirat a mı başladın:queen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
gerçekten şık bir motor
Allah kazasız belasız sürmeni nasip etsin
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
87
Hepiniz iyi dilekleriniz icin Sagolun.Valla Hayatimda saysam 10na yakin farkli model ufak motor scooter kullandim ama Ayaktan Vitesli mOtorlarla aram iyi degil :-( bu cbr cbf vb..
isin gercegi Anlayamadigim Nokta Yok Pratik Olarak Calistirma Kapatma-Vites Atma Vites Dusurmeyi biliyorum Anlatabilirim anlatsam bu ekran tamami dolar ama;Uygulamaya gelince SIFIRIM.Calistiriyorum Gidiyorum Daha Motor 30km de Vitesleri gecisli kullanayim diyorum 1-2derken bos vitesi atliyorum 3-4-5 ters inerkende 5-4-3-2 bosa ordan 1e gec duracak olursan 1den Bosa gec dediler ama ayagimiz hassas deil 2den 1egeciyorum bos vitesi bulamadim :)
Gidisi guzel desem tuhaf olur.Yaklasik 3senedir vitesli motora binmedim bıyu yapisi geregi iri duruyor ve 125kilo ben ise 55 yani benden 2kat agir bir motor kullanmam cok dikkat istiyor :) ama yinede suan hersey guzel
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
hayırlı olsun zamanla alışırsın bi bakmışın 125 cc kesmiyor 250 olsun istersin
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Kardes Hayırlı Ugurlu OLSUN. Allah Kaza Bela Vermesinn Yolun herzaaman acık olsun
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hayırlı olsun güle güle kullanda, hala arkadasın sorusuna cvp vermedin o anahtarların ne isi var selenin üstünde neyin tamirini yapıyosun :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
29
Hepiniz iyi dilekleriniz icin Sagolun.Valla Hayatimda saysam 10na yakin farkli model ufak motor scooter kullandim ama Ayaktan Vitesli mOtorlarla aram iyi degil :-( bu cbr cbf vb..
isin gercegi Anlayamadigim Nokta Yok Pratik Olarak Calistirma Kapatma-Vites Atma Vites Dusurmeyi biliyorum Anlatabilirim anlatsam bu ekran tamami dolar ama;Uygulamaya gelince SIFIRIM.Calistiriyorum Gidiyorum Daha Motor 30km de Vitesleri gecisli kullanayim diyorum 1-2derken bos vitesi atliyorum 3-4-5 ters inerkende 5-4-3-2 bosa ordan 1e gec duracak olursan 1den Bosa gec dediler ama ayagimiz hassas deil 2den 1egeciyorum bos vitesi bulamadim :)
Gidisi guzel desem tuhaf olur.Yaklasik 3senedir vitesli motora binmedim bıyu yapisi geregi iri duruyor ve 125kilo ben ise 55 yani benden 2kat agir bir motor kullanmam cok dikkat istiyor :) ama yinede suan hersey guzel

hayırlı olsun aynisinden bende var sorması ayıp kaç ytl verdin sen bu motora ? işim acıgı ben pek memnun degilim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst