Hepiniz iyi dilekleriniz icin Sagolun.Valla Hayatimda saysam 10na yakin farkli model ufak motor scooter kullandim ama Ayaktan Vitesli mOtorlarla aram iyi degil :-( bu cbr cbf vb..
isin gercegi Anlayamadigim Nokta Yok Pratik Olarak Calistirma Kapatma-Vites Atma Vites Dusurmeyi biliyorum Anlatabilirim anlatsam bu ekran tamami dolar ama;Uygulamaya gelince SIFIRIM.Calistiriyorum Gidiyorum Daha Motor 30km de Vitesleri gecisli kullanayim diyorum 1-2derken bos vitesi atliyorum 3-4-5 ters inerkende 5-4-3-2 bosa ordan 1e gec duracak olursan 1den Bosa gec dediler ama ayagimiz hassas deil 2den 1egeciyorum bos vitesi bulamadim

Gidisi guzel desem tuhaf olur.Yaklasik 3senedir vitesli motora binmedim bıyu yapisi geregi iri duruyor ve 125kilo ben ise 55 yani benden 2kat agir bir motor kullanmam cok dikkat istiyor

ama yinede suan hersey guzel