- Konu Yazar
- #1
Öncelikle arkadaşlar hepinize merhaba. İsmim Bahadır.
Evet, başlık biraz itici olsa da bu forumda ki üyelerin çoğunluğunun kıymetli beyefendi/hanımefendi kişiler (insan) olmasından dolayı böyle bir başlık kullandım. Güzel fikirlerinize ihtiyacım var.
37 yaşımda (2017 Temmuz) ilk motorumu aldım. 1997 öncesi birkaç kere mobilette bindim, 2010 senesinde ise ehliyeti alırken sınav da dahil 2 tur scooter kullanmışlığım var. Topu topu bütün tecrübem buydu.
Motorum Dominar 400. Şu an 4003 km de falan.
Bu 4000 kmnin yaklaşık 400 kmsini Bodrum Aydın (İncirlioba) / Aydın (İncirlioba) - Bodrum,
yaklaşık 1600 kmsini de Bodrum'dan İstanbul'a gelerek yaptım.
Bodrum (Yalıkavak) Fethiye / Ölüdeniz (2 gece kaldım),
Kuşadası (1 gece kaldım) Altınoluk (1 gece kaldım),
Balıkesir Altınoluk (1 gece kaldım),
Çanakkale üzeri Silivri (İstanbul trafiğine gündüz girmemek için1 gece kaldım) ve İstanbul (Yenibosna).
Uzun yol inanılmaz hoşuma gitti. Sıkışık trafiğe girmek ve sıcak harici hiçbir sıkıntım olmadı. Bir de Gökova tarafında o malum bol virajlı yer var. Tam ismini bilmiyorum (haritadan bakmak için TIKLA). Vücudumun %80ni acayip tırsarken %20si pek bir zevk aldı. Çok şükür sıkıntısız 2 kere geçtim oralardan. ( Bu arada motorum yaklaşık 2000kmdeyken İstanbula gelip Yamahadan başlangıç eğitimimi aldım. Geç oldu ama olsun. Bunu da araya sıkıştırayım)
Kısaca toplam 4000kmlik motor tecrübemin yarısını uzun yolda yaptım. Ama rotadan da belli olduğu üzere İstanbula geri döndüm ve burada otopark değiştirmek haricinde hiç motosiklete binmedim. Binemedim çünkü yemiyor. Hadi Antalyaya gidelim deyin tamam derim ama Kadıköye gel dersen yemez. Öyle saçma bir durum.
Şimdi otoparkın oradan geçtikçe yatan motorumu görmek hiç hoşuma gitmiyor. Cidden içim yanıyor.
Acaba motoru scootera mı çevirsem diye düşünüyorum. Çünkü bana göre benim dominar tam bir uzun yol motoru. Ama sıkışıklığa girince ı-ıh. Beni aşar. Haliyle aklımda domiciğimi satıp 250cclik bir scooter almak var ya da ne yapabilirim?
Şimdi söz sizde.
Teşekkür ederim.
Evet, başlık biraz itici olsa da bu forumda ki üyelerin çoğunluğunun kıymetli beyefendi/hanımefendi kişiler (insan) olmasından dolayı böyle bir başlık kullandım. Güzel fikirlerinize ihtiyacım var.
37 yaşımda (2017 Temmuz) ilk motorumu aldım. 1997 öncesi birkaç kere mobilette bindim, 2010 senesinde ise ehliyeti alırken sınav da dahil 2 tur scooter kullanmışlığım var. Topu topu bütün tecrübem buydu.
Motorum Dominar 400. Şu an 4003 km de falan.
Bu 4000 kmnin yaklaşık 400 kmsini Bodrum Aydın (İncirlioba) / Aydın (İncirlioba) - Bodrum,
yaklaşık 1600 kmsini de Bodrum'dan İstanbul'a gelerek yaptım.
Bodrum (Yalıkavak) Fethiye / Ölüdeniz (2 gece kaldım),
Kuşadası (1 gece kaldım) Altınoluk (1 gece kaldım),
Balıkesir Altınoluk (1 gece kaldım),
Çanakkale üzeri Silivri (İstanbul trafiğine gündüz girmemek için1 gece kaldım) ve İstanbul (Yenibosna).
Uzun yol inanılmaz hoşuma gitti. Sıkışık trafiğe girmek ve sıcak harici hiçbir sıkıntım olmadı. Bir de Gökova tarafında o malum bol virajlı yer var. Tam ismini bilmiyorum (haritadan bakmak için TIKLA). Vücudumun %80ni acayip tırsarken %20si pek bir zevk aldı. Çok şükür sıkıntısız 2 kere geçtim oralardan. ( Bu arada motorum yaklaşık 2000kmdeyken İstanbula gelip Yamahadan başlangıç eğitimimi aldım. Geç oldu ama olsun. Bunu da araya sıkıştırayım)
Kısaca toplam 4000kmlik motor tecrübemin yarısını uzun yolda yaptım. Ama rotadan da belli olduğu üzere İstanbula geri döndüm ve burada otopark değiştirmek haricinde hiç motosiklete binmedim. Binemedim çünkü yemiyor. Hadi Antalyaya gidelim deyin tamam derim ama Kadıköye gel dersen yemez. Öyle saçma bir durum.
Şimdi otoparkın oradan geçtikçe yatan motorumu görmek hiç hoşuma gitmiyor. Cidden içim yanıyor.
Acaba motoru scootera mı çevirsem diye düşünüyorum. Çünkü bana göre benim dominar tam bir uzun yol motoru. Ama sıkışıklığa girince ı-ıh. Beni aşar. Haliyle aklımda domiciğimi satıp 250cclik bir scooter almak var ya da ne yapabilirim?
Şimdi söz sizde.
Teşekkür ederim.