- Katılım
- 21 Mar 2006
- Mesajlar
- 293
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu akşam Çanakkale'ye gidiyorum.. :queen:
Yıllık iznim başladı :queen:
Çanakkale'ye yolu düşüp de beni aramayan olursa, döndügümde .... :queen:
Önümüzdeki hafta sonu Çanakkale'ye gelecek arkadaşlar var mesela bakalım ...
Tabi inşallah bir aksilik olmaz da ben de hala Çanakkale'de olurum o zaman.
Arabayla gidiyorum diye beni dışlamayın sakın, çok korkarım ama artçı olmaya da razıyım :queen: :rendeer:
Yıllık iznim başladı :queen:
Çanakkale'ye yolu düşüp de beni aramayan olursa, döndügümde .... :queen:
Önümüzdeki hafta sonu Çanakkale'ye gelecek arkadaşlar var mesela bakalım ...
Tabi inşallah bir aksilik olmaz da ben de hala Çanakkale'de olurum o zaman.
Arabayla gidiyorum diye beni dışlamayın sakın, çok korkarım ama artçı olmaya da razıyım :queen: :rendeer: