Ben gidiyorum ...

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu akşam Çanakkale'ye gidiyorum.. :queen:
Yıllık iznim başladı :queen:
Çanakkale'ye yolu düşüp de beni aramayan olursa, döndügümde .... :queen:

Önümüzdeki hafta sonu Çanakkale'ye gelecek arkadaşlar var mesela bakalım ...
Tabi inşallah bir aksilik olmaz da ben de hala Çanakkale'de olurum o zaman.

Arabayla gidiyorum diye beni dışlamayın sakın, çok korkarım ama artçı olmaya da razıyım :queen: :rendeer:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
arabamı oda ne:p duymamış olayım iki kere çanakkaleye motosiklet le hemde sucooter la gidip gelen biri olarak sizi kınıyorum ve lütfen motosikletinize binin gidin diyorum:cherry: neyse hadi sağlıcakla git sağlıkla gel bakalım özletme kendini:cherry:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
aybiketa' Alıntı:
Bu akşam Çanakkale'ye gidiyorum.. :queen:
Yıllık iznim başladı :queen:
Çanakkale'ye yolu düşüp de beni aramayan olursa, döndügümde .... :queen:

Önümüzdeki hafta sonu Çanakkale'ye gelecek arkadaşlar var mesela bakalım ...
Tabi inşallah bir aksilik olmaz da ben de hala Çanakkale'de olurum o zaman.

Arabayla gidiyorum diye beni dışlamayın sakın, çok korkarım ama artçı olmaya da razıyım :queen: :rendeer:

sağlıcakla..

o taraflara doğru gitmişken shadow-vt abimize uğramayı ve motosiklet.net'in selamlarını götürmeyi unutma. :rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
desperadost' Alıntı:
arabamı oda ne:p duymamış olayım iki kere çanakkaleye motosiklet le hemde sucooter la gidip gelen biri olarak sizi kınıyorum ve lütfen motosikletinize binin gidin diyorum:cherry: neyse hadi sağlıcakla git sağlıkla gel bakalım özletme kendini:cherry:

ama babam, kardeşim ve ben sığamıyoruz, bi de valizler falan :p

aslında, bu 2 ay önce kaza yaptığım için hem de tek başıma olduğum için, babam özellikle geldi arabayla :pale:

:rendeer:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
183
tabi haliyle yük olunca mevcbur arabayla ama o yolda arbayla çekilmez motor olacakta püfür püfür :cherry:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Bizde 20 Ağustos gibi Asos a gidicez. Shadow-vt abimizin mekanı nerdedirkine?
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Jazzbass' Alıntı:
Bizde 20 Ağustos gibi Asos a gidicez. Shadow-vt abimizin mekanı nerdedirkine?

hmm nerdeymiş acaba ? :silent:
ben bir tek Biga'da Soykan arkadaşımızın yerini biliyorum, ona selam götürebilirim :cat:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
4
slm.bir gün ereğliyede yolun düşerse misafirim ol olur mu ama motorsikletinle gel ok?:bounce:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
konunun gezi yazılarıyla bi ilgisi olmadığından konu dışına taşıdım ..
iyi yolculuklar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst