Ben gidiyorum ...

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu akşam Çanakkale'ye gidiyorum.. :queen:
Yıllık iznim başladı :queen:
Çanakkale'ye yolu düşüp de beni aramayan olursa, döndügümde .... :queen:

Önümüzdeki hafta sonu Çanakkale'ye gelecek arkadaşlar var mesela bakalım ...
Tabi inşallah bir aksilik olmaz da ben de hala Çanakkale'de olurum o zaman.

Arabayla gidiyorum diye beni dışlamayın sakın, çok korkarım ama artçı olmaya da razıyım :queen: :rendeer:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
arabamı oda ne:p duymamış olayım iki kere çanakkaleye motosiklet le hemde sucooter la gidip gelen biri olarak sizi kınıyorum ve lütfen motosikletinize binin gidin diyorum:cherry: neyse hadi sağlıcakla git sağlıkla gel bakalım özletme kendini:cherry:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
aybiketa' Alıntı:
Bu akşam Çanakkale'ye gidiyorum.. :queen:
Yıllık iznim başladı :queen:
Çanakkale'ye yolu düşüp de beni aramayan olursa, döndügümde .... :queen:

Önümüzdeki hafta sonu Çanakkale'ye gelecek arkadaşlar var mesela bakalım ...
Tabi inşallah bir aksilik olmaz da ben de hala Çanakkale'de olurum o zaman.

Arabayla gidiyorum diye beni dışlamayın sakın, çok korkarım ama artçı olmaya da razıyım :queen: :rendeer:

sağlıcakla..

o taraflara doğru gitmişken shadow-vt abimize uğramayı ve motosiklet.net'in selamlarını götürmeyi unutma. :rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
desperadost' Alıntı:
arabamı oda ne:p duymamış olayım iki kere çanakkaleye motosiklet le hemde sucooter la gidip gelen biri olarak sizi kınıyorum ve lütfen motosikletinize binin gidin diyorum:cherry: neyse hadi sağlıcakla git sağlıkla gel bakalım özletme kendini:cherry:

ama babam, kardeşim ve ben sığamıyoruz, bi de valizler falan :p

aslında, bu 2 ay önce kaza yaptığım için hem de tek başıma olduğum için, babam özellikle geldi arabayla :pale:

:rendeer:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
183
tabi haliyle yük olunca mevcbur arabayla ama o yolda arbayla çekilmez motor olacakta püfür püfür :cherry:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Bizde 20 Ağustos gibi Asos a gidicez. Shadow-vt abimizin mekanı nerdedirkine?
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Jazzbass' Alıntı:
Bizde 20 Ağustos gibi Asos a gidicez. Shadow-vt abimizin mekanı nerdedirkine?

hmm nerdeymiş acaba ? :silent:
ben bir tek Biga'da Soykan arkadaşımızın yerini biliyorum, ona selam götürebilirim :cat:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
4
slm.bir gün ereğliyede yolun düşerse misafirim ol olur mu ama motorsikletinle gel ok?:bounce:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
konunun gezi yazılarıyla bi ilgisi olmadığından konu dışına taşıdım ..
iyi yolculuklar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst