Arkadaşlar Pınar henüz iş başı yapamadığı için ona vekaleten ben yazayım dedim. Hepinize çok teşekkür ediyor(uz).
Not: Ayağındaki alçı çıkarıldı, ancak 3-4 ay kadar kullanmak zorunda olduğu bir bileklik verildi. Bu şekilde bir hafta daha dinlenip inşallah önümüzdeki hafta yeşil sahalara dönüyor
