Ben geldim yeni artçı üyeniz.

Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Arkadaşlar Pınar henüz iş başı yapamadığı için ona vekaleten ben yazayım dedim. Hepinize çok teşekkür ediyor(uz).
Not: Ayağındaki alçı çıkarıldı, ancak 3-4 ay kadar kullanmak zorunda olduğu bir bileklik verildi. Bu şekilde bir hafta daha dinlenip inşallah önümüzdeki hafta yeşil sahalara dönüyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst