Ben geldim yeni artçı üyeniz.

Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
4
Hepinize merhaba,

Sizlerle ilk defa Yuvacık gezisinde tanıştım. Ve o günden bu yana erkek arkadaşım (Sadık1453) sayesinde sürekli haberdar oldum sizlerden. Şimdide artçı bile olsam sonuçta motora biniyorum dedim ve üye oldum. Bu arada bu günki nikaha gelemiyorum :( çünkü ayağım alçıda bana vekaleten abimi artçı olarak göndericem müstakbel nişanlımla. Mutluluklar dilerim :rendeer: evlenen çifte.

Darısı başımıza ;)
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Hoşgeldin canım...

Ayağın iyileşseydi beraber giderdik. Moddan rica edelim lastiğin altına isimlerimizi yazsın :)
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Hoşgeldin abla:rendeer:
motora binmesen de tutkun varsa (benim gibi) motorcu sayılırsın dimi:p
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Hoşgeldiniz Pıni hanım.. Bol bol yazmanızı bekliyoruz...
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
11
hoşgeldiniz. bayanlar sadece artçı olmasın motorda kullansınlar inanıyorumki arabadan daha iyi kullanırlar :cherry:
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
281
hoş geldiniz ablacığım geçmiş olsun forumda inş. ii vakit geçirirsiniz:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
100
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldiniz. bayanlar sadece artçı olmasın motorda kullansınlar inanıyorumki arabadan daha iyi kullanırlar :cherry:

kesinlikle katılıyorum :cherry: hosgeldiniz bu arada..:rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hoşgeldiniz umarım öabuk iyileşip nişanlınızı yanlız bırakmazsınız:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hoşgeldin, darısı size diyelim o zaman.. :)

Bu arada geçmiş olsun... :rendeer:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Hoşgeldin Pıni :rendeer:

Dün Sadık bahsetmişti , bi talihsizlik yaşamışsın.. Çok geçmiş olsun.. :rendeer:

Umarım kısa zamanda sağlığına kavuşursun..

Görüşmek üzere..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst