- Katılım
- 26 Tem 2008
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
Hepinize merhaba,
Sizlerle ilk defa Yuvacık gezisinde tanıştım. Ve o günden bu yana erkek arkadaşım (Sadık1453) sayesinde sürekli haberdar oldum sizlerden. Şimdide artçı bile olsam sonuçta motora biniyorum dedim ve üye oldum. Bu arada bu günki nikaha gelemiyorum
çünkü ayağım alçıda bana vekaleten abimi artçı olarak göndericem müstakbel nişanlımla. Mutluluklar dilerim :rendeer: evlenen çifte.
Darısı başımıza
Sizlerle ilk defa Yuvacık gezisinde tanıştım. Ve o günden bu yana erkek arkadaşım (Sadık1453) sayesinde sürekli haberdar oldum sizlerden. Şimdide artçı bile olsam sonuçta motora biniyorum dedim ve üye oldum. Bu arada bu günki nikaha gelemiyorum
Darısı başımıza