Edocaz58 Katılım 29 Tem 2014 Mesajlar 25 30 Tem 2014 Konu Yazar #1 motosiklet net üyeleri herkese merhaba bende bi motor aldım aranıza katıldım. İsim Ediz yaş 21 istanbuldan katılıyorum..
motosiklet net üyeleri herkese merhaba bende bi motor aldım aranıza katıldım. İsim Ediz yaş 21 istanbuldan katılıyorum..
murad13 Katılım 27 Eki 2013 Mesajlar 339 30 Tem 2014 #2 hoşgeldin allah bağışlasın kazasız belasız sürüşler :cat: motorun neimiş :queen:
ilkervirlan Katılım 20 Şub 2014 Mesajlar 323 31 Tem 2014 #3 Hoşgeldin kardeşim, kazasız ve keyifli sürüşler dilerim.
Edocaz58 Katılım 29 Tem 2014 Mesajlar 25 31 Tem 2014 Konu Yazar #5 Saolun hşb, honda 600rr aldım kardesm
yavuz benli Katılım 11 Tem 2014 Mesajlar 220 31 Tem 2014 #6 ilk motorun mu bu yoksa ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ---------- Allah bağışlasın ne yaw çocuğu mu oldu adamın moturu mu
ilk motorun mu bu yoksa ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ---------- Allah bağışlasın ne yaw çocuğu mu oldu adamın moturu mu
B bbatuhann Katılım 10 Tem 2014 Mesajlar 253 1 Ağu 2014 #7 Allah bağışlasın nur topu gb 600rr'nız oldu :queen::queen: hoşgeldin abi