Ben geldim Ankara

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
162
Merhaba arkadaşlar,
Forum motor seçimimde çok etkili oldu ilk motorumu aldım ve burda paylaşmak istedim.

Ankaradan Selamlar..

sany0866gr2.jpg


sany0877ym1.jpg


sany0880oo4.jpg
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
hOŞGELDİN ARAMIZA UMARIM FORUMDA İYİ VAKİT GEÇİRİRSİN... MOTORUNDA HAYIRLI OLSUN...
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
121
hosgeldın ama kaskını yanlıs yere koymussun :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
66
Hayırlı olsun fakat bu motorlarda cok şiddetli bir titreşim var yanında alet cantanı her zaman taşı.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
hoşgeldin hayırlı olsun :rendeer:
motoru kendinden çok seviyosun herhalde:)
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
162
Teşekkür ederim arkadaşlar, foto çektirmek için çıktım sadece yol a ondan takmadım kask ı :D Eğitim Şart :p
 
Katılım
12 Eki 2007
Mesajlar
86
Kazasız belasız günlerde motorunu kullanman dileklerimle hoşgeldin diyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst