kankenan Katılım 16 Ağu 2008 Mesajlar 162 30 Ağu 2008 Konu Yazar #1 Merhaba arkadaşlar, Forum motor seçimimde çok etkili oldu ilk motorumu aldım ve burda paylaşmak istedim. Ankaradan Selamlar..
Merhaba arkadaşlar, Forum motor seçimimde çok etkili oldu ilk motorumu aldım ve burda paylaşmak istedim. Ankaradan Selamlar..
cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 31 Ağu 2008 #2 ARamıza hoşgeldin arkadaşım Ne o motor ; Mondiale benziyor
super Katılım 30 Nis 2008 Mesajlar 729 31 Ağu 2008 #3 hOŞGELDİN ARAMIZA UMARIM FORUMDA İYİ VAKİT GEÇİRİRSİN... MOTORUNDA HAYIRLI OLSUN...
kankenan Katılım 16 Ağu 2008 Mesajlar 162 31 Ağu 2008 Konu Yazar #4 Sağolun arkadaşlar, motor : 250 cc lik mondial chopper
kankenan Katılım 16 Ağu 2008 Mesajlar 162 31 Ağu 2008 Konu Yazar #6 BikerBoyz34' Alıntı: hayırlı olsun koruma yok mu? Genişletmek için tıkla ... Teşekkürler, henüz taktırmaya vakit bulamadım.
BikerBoyz34' Alıntı: hayırlı olsun koruma yok mu? Genişletmek için tıkla ... Teşekkürler, henüz taktırmaya vakit bulamadım.
Prometheus Katılım 8 Tem 2004 Mesajlar 7,735 31 Ağu 2008 #7 kankenan' Alıntı: Teşekkürler, henüz taktırmaya vakit bulamadım. Genişletmek için tıkla ... motor koruması değil, senin korumalarından bahsediyor arkadaş :cherry: kask, mont, dizlik, bot vs. ? Nerdeler ? Hayırlı olsun :cat:
kankenan' Alıntı: Teşekkürler, henüz taktırmaya vakit bulamadım. Genişletmek için tıkla ... motor koruması değil, senin korumalarından bahsediyor arkadaş :cherry: kask, mont, dizlik, bot vs. ? Nerdeler ? Hayırlı olsun :cat:
susam13 Katılım 23 May 2006 Mesajlar 121 31 Ağu 2008 #8 hosgeldın ama kaskını yanlıs yere koymussun Son düzenleme: 31 Ağu 2008
ersinernesto Katılım 26 Mar 2007 Mesajlar 66 31 Ağu 2008 #9 Hayırlı olsun fakat bu motorlarda cok şiddetli bir titreşim var yanında alet cantanı her zaman taşı.
ShowDown Katılım 27 Eyl 2007 Mesajlar 1,686 31 Ağu 2008 #10 hoşgeldin hayırlı olsun :rendeer: motoru kendinden çok seviyosun herhalde
kankenan Katılım 16 Ağu 2008 Mesajlar 162 31 Ağu 2008 Konu Yazar #11 Teşekkür ederim arkadaşlar, foto çektirmek için çıktım sadece yol a ondan takmadım kask ı Eğitim Şart
Teşekkür ederim arkadaşlar, foto çektirmek için çıktım sadece yol a ondan takmadım kask ı Eğitim Şart
ozgr Katılım 12 Eki 2007 Mesajlar 86 1 Eyl 2008 #12 Kazasız belasız günlerde motorunu kullanman dileklerimle hoşgeldin diyorum.
kankenan Katılım 16 Ağu 2008 Mesajlar 162 2 Eyl 2008 Konu Yazar #13 ozgr' Alıntı: Kazasız belasız günlerde motorunu kullanman dileklerimle hoşgeldin diyorum. Genişletmek için tıkla ... Teşekkür ederim.
ozgr' Alıntı: Kazasız belasız günlerde motorunu kullanman dileklerimle hoşgeldin diyorum. Genişletmek için tıkla ... Teşekkür ederim.