Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar
motorun parçalarını söktüm
oto tamircisine(tanponcu)
parçaları özenle yapıştırttım.
daha sonra boyacıya verdim.
repsolün parlement mavisi rengini katalogtan bulduk
boyayı alıp boyacıya verdim
perşembe günü teslim alıcam.
resimleri yüklerim..
servis dörtyüz beşyüz gider demişti
ama benim harcadığım para
20 tamponcu+25boya+15boyacı=60 ytl
ama parcalar çok sağlam oldu adam harbiden işin erbabıymış
herkese teşekkürler
mesajlar için sağolun
bu bana ders oldu
inşallah bir daha böyle haberler almayız
eyvallah
O kadar Şahin, Doğan, Toros dururken sen git Land Rower e arkadan çarp olacak işmi. Aşağısı kurtarmıyor heralde Şaka bi yana Geçmiş olsun kanka işallah bu son olur.
Büyük geçmiş olsun arkadaşım, umarım en büyük ve son kazan bu olur. Korumalar seni Korumuş ne sevindirici:cat: Motor zarar görmüş olsada yapılır, tamir olur, sen yeterki sağlıklı ve psikolojik olarak kavi ol:cat:
Geçmiş olsun:rendeer:
geçmiş olsun...keşke devirseydin makinayı...hasarın azalırdı...kaza anında bu refleksi yappamak mesele tabi ama cbr parçalarıda çok pahalı diye biliyorum...