ben ettim siz etmeyin

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
95
çok geçmiş olsun..motoru yaptırırsın sorun etme sana bişey olmamış ya.bu günlerde kaza haberleri çoğaldı gibi geldi..herkese kazasız günler dilerim..
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
121
arkadaşlar
motorun parçalarını söktüm
oto tamircisine(tanponcu)
parçaları özenle yapıştırttım.
daha sonra boyacıya verdim.
repsolün parlement mavisi rengini katalogtan bulduk
boyayı alıp boyacıya verdim
perşembe günü teslim alıcam.
resimleri yüklerim..
servis dörtyüz beşyüz gider demişti
ama benim harcadığım para
20 tamponcu+25boya+15boyacı=60 ytl
ama parcalar çok sağlam oldu adam harbiden işin erbabıymış
herkese teşekkürler
mesajlar için sağolun
bu bana ders oldu
inşallah bir daha böyle haberler almayız
eyvallah
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
geçmiş olsun hasan kardeş yahu sende bir şey olmaması beni sevindirdi. boş ver kardeşim cana gelen mala gelsin. allah bununla geçmiş eylesin.
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
Çok geçmiş olsun kardeşim sana birşey olmamışya çok şükür inş bu ilk ve son olur
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
O kadar Şahin, Doğan, Toros dururken sen git Land Rower e arkadan çarp olacak işmi. Aşağısı kurtarmıyor heralde :) Şaka bi yana Geçmiş olsun kanka işallah bu son olur.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Büyük geçmiş olsun arkadaşım, umarım en büyük ve son kazan bu olur. Korumalar seni Korumuş ne sevindirici:cat: Motor zarar görmüş olsada yapılır, tamir olur, sen yeterki sağlıklı ve psikolojik olarak kavi ol:cat:
Geçmiş olsun:rendeer:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Bununla geçmiş olsun.

Bir daha yaşamazsın umarım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçmiş olsun...keşke devirseydin makinayı...hasarın azalırdı...kaza anında bu refleksi yappamak mesele tabi ama cbr parçalarıda çok pahalı diye biliyorum...
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun arkdaşım....
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
99
geçmiş olsun arkadaşım...Takip mesafesini çok iyi ayarlamak lazım.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Hasan kardeşim geçmiş olsun allah beterınden korusun sende birşey yokya o sevindiri tekrar geçmiş olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst