- Katılım
- 4 May 2004
- Mesajlar
- 1,160
motosikletin hayırlı olsun bence doğru seçimi yaptın. Eğitim konusuna gelince konunun tamamını okumadım, arkadaşlar ne dedi bilemiyorum ama eğitimin yaşı da olmaz süresi de.. keşke 10 saat değil de 100 saat alabilsen.. dediğin gibi bir ömür için 10 saatlik eğitim çok mu!! ehliyetin olsaydı çok daha güzel olurdu şimdi kulanırken hep tedirgin olacaksın ya polis durdurursa motoru bağlarsa diye.. polislerin sağı solu hiç belli olmuyor, gün geliyor hepsi birlik yapmışçasına her motorcuyu durduruyorlar yani İstanbul'da böyle oluyor.. başka zamansa 10 polisin yanından geçiyosun hiç biri sallamıyor bile.. zaten bir kere durdurması yeterli 600 ytl ceza kesiyolar bir de motosikleti bağlıyorlar.. umarım başına bu tip kötü bir olay gelemez..