Ben bu motoru yakarım yakarrrrrrrrrrrrrrrr

Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ninya;
sakin ol dostum, yanlislik oldugu kesin. Hatadir düzelir. Ama biraz yorulursun. Yok mu bi tanidigin esin dostun. Vergi dairesinde tanidigi olan. bu isler es dost yardimi ile duzeltiliyor maalesef bizim memlekette. Allah simdiden sabir versin. Kolay gelsin.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
546
var abi var yarın bakacak işte bakalım ne olacak sonuç
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
342
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkdaşlar benim motorun bilgilerini girdiğimde (Girilen bilgilere sahip bir araç bulunamadı.) şeklinde bir yazı çıkıyor bunu anlayamadım???? yardım ederseniz sevinirim
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
haberlerde bir de yok plaka verilecek sorgulamalı olacak başka soru sorulmayacak şak diye vergi borcu çıkacak diyorlardı. hepsi yanlış.
yak abi o motoru yenisini al gitsin ne uğraşacan. yakmazsan zaten vergi dairesi elinden alır o motoru.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
546
zydar' Alıntı:
Arkdaşlar benim motorun bilgilerini girdiğimde (Girilen bilgilere sahip bir araç bulunamadı.) şeklinde bir yazı çıkıyor bunu anlayamadım???? yardım ederseniz sevinirim


tescil tarihini falan yanlış girmişsindir yada vergi numartanı kontrol et haa bu arada illa cıkacak diye bişey yok cıkmaz cıkmaz vergi dairesi bura fazla bişey beklememek lazım. Görecez yarın anyayı konyayı
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
muhtemelen hatalıdır ama devlet işi işte benim işlemlerimde arapsaçına döndü benim motorda hala ankaraya kayıtlı ve bağlandı bende yeğenbey vegi dairesinden ödemem gerek ve temiz kağıdı almam gerek
bu arada yeğenbey vergi dairesinin tam yerini bana söylermisin
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
ya ben de bakmak istiyorum vergi no yazan yere ne yazıcaz???Benim vergi no"yu yazdığımda(vergi dairesinden aldığım)böyle bir taşıt bulunamadı diyo???
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
546
ulusta yarın bulusalım beraber gıdelım ıstersen yada anafartalar caddesınde kıme sorsan gösterir

cgl125' Alıntı:
muhtemelen hatalıdır ama devlet işi işte benim işlemlerimde arapsaçına döndü benim motorda hala ankaraya kayıtlı ve bağlandı bende yeğenbey vegi dairesinden ödemem gerek ve temiz kağıdı almam gerek
bu arada yeğenbey vergi dairesinin tam yerini bana söylermisin
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
arkadaşım bencede biraz sakin olup sorunu düzelttirmeye çalışmalısın

devlet dairelerinde çalışanlar bazen hesapları denkleştirmek için bu tip oynamalar yapabiliyorlar.

benzer bir olay bağkurla ilgili bende yaşadım. babaannemin sağlık karnesi vizesini yaptırmaya gittim. kendisi dedemin üzerinden sağlık karnesi kullanıyor (o da motosiklet tamircisiydi ve bir kazada vefat etti) 30 yıl önce vefat eden dedem için vergi borcu çıkarttılar. borç ödenmese sağlık karnesi kullanılamazdı zaten. işimiz acele olduğu için mecbur verip kapattık . sonradan duydum ki pekçok insandan bu şekilde borcunuz var geçmişe yonelik diyerek para alınmış. oreda çalışan "geyik" lerden birisi ya yanlış giriyor verileri yada yaptıkları açıkları bu şekilde vatandaşın üzerine yayarak kapatıyorlar.

düşünsenize geçenlerde tv de çıktı köylü vatandaşın hesabına yanlışlıkla 1 tirilyon yatırmışlar ve bunu 1 yıl boyunca farketmemişler. bunu genele yayarsan adam başı 50 - 100 bindiriyorlar hepimize işte olan budur arkadaşım.

umarım sorunun kısa zamanda çozülür. Allah kimseyi bürokrasiyle uğraştırmasın
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
331
Rakamlar 1200cc üzeri motosikletler için olan vergiler ile birebir örtüşüyor. Senin motorun 125 değilde 1250cc olarak kaydedilmiş olabilir. İthal edilen her motosiklet modelinin teknik özellikleri devlete bildirilir. Bana motosikletimi alırken verdiler. Distribütörden motorun resmi teknik özelliklerini gösterir belgeyi alıp 125cc olduğunu göstermen gerekecek gibi.
Vergi borcunu öğrendiğin sayfada MÜKELLEF BİLGİLERİ'ne gir orada SİLİNDİR HACMİ yazan yeri kontrol et.
Yaptığım hesaba göre gecikme faizleri dahil yaklaşık 139YTL borcun olması gerekiyor.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ytl olayına hala alışamadık bunu onaylayan maliye bile doğru dürüst yazamıyo anlaşılan motoru yakma yoksa çevre temizlik vergisi alırlar senden:mrgreen:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
deer_152 doğru söylemiş yaksan motoru vergi alırlar yakında aldığımız nefes hacmine göre vergi bile keserler sen ne diyon

ne oldu ya bizi bilgilendirsene merak ettim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst