bence olmaz benim kanuni seyhan 125t de kanuni mz 125 olarak geçiyordu bi sorun olmadı.forrap' Alıntı:Allah kolaylık versin dostum,umarım biran önce halledersin...:cat:
Benim 2005+2006 vergi borcu gecikme zammıyla birlikte:102,91 ytl :cat:
Bu arada benim motor asya 150 t1 olarak geçmesi gerekirken sitede 150t olarak geçiyor:silent: Bir sorun olur mu sizce?
batuhan35' Alıntı:bu işlemde bır hata olmalı..!!
benım motorun vergı borcunu kontrol ettım
110cc
2006 1. taksıt 34,85ytl
2006 2. taksıt 31,00ytl
plaka ruhsat işlemlerını yapan muamelecıye ulaşmalısın....
bence hemen tel.et hurdaya cıkmıs bır aracın plakasını sana vermıs olabılırler..!!