Ben 1976 kz900. Var mı benden güzeli?

Sizce günümüz motosikletleri mi yoksa '70 lerin modelleri mi daha estetik.

  • Günümüz motosikletleri

    Oy: 49 67.1%
  • '70 lerin motosikletleri

    Oy: 24 32.9%

  • Kullanılan toplam oy
    73
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayatta görüp bildiğim en iyi motosiklet bu::150::







Bu da yavrusu 1975 Honda 360T :thumleft:



 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bende breton hangi modelin kopyası diye düşünüyodum:cherry:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Madem o kadar seviyorsun. Umarım Allah gönlüne göre verirde bunlardan temiz bir tane bulur, seve seve binersin.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Madem o kadar seviyorsun. Umarım Allah gönlüne göre verirde bunlardan temiz bir tane bulur, seve seve binersin.

Zaten yeni aldım bir CGL125 ama 2. motorumu düşünüyorum doğru, E-bay' la dışarıdan getirteceğim, isterse 0 parası olsun:cherry:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bu makinalrın sadece koltuk şekilleri ( bal arısının kıçı gibi) hoışuma gitmiyor. ama kawasakinin hastası oldum. koltuk işi iyi bir ustayla halledilir.
sağlamlar ama parça sorunu yaşatır gibiler.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu makinalrın sadece koltuk şekilleri ( bal arısının kıçı gibi) hoışuma gitmiyor. ama kawasakinin hastası oldum. koltuk işi iyi bir ustayla halledilir.
sağlamlar ama parça sorunu yaşatır gibiler.

Bu tür motorlara gündelik binilmez ki, alacaksın salonda yer yapacaksın buna tv'yi at çöpe:queen:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Anketinde ben oyumu 70 li yıllara göre kullandım.
O yılların motosikletleri estetik olmasının yanısıra sağlam malzemeden yapılmıştır diye düşünüyorum.:)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi ozaman benzin ucuzdu ama :D

Benzin mi:silent: onu hesaba katan zaten parça gümrük,model yılı... herşeyi hesaba katar. Bu modeller günümüze çok az sayıda, fabrikadan çıktığı gibi ulaşır.
'70 li modeller genç klasik olarak adlandırılır. Ancak 10-30 sene sonra resmen klasik statüsü kazanır ve köşeyi de dönersin. Tabii klasik olması, sınırlı sayıda olan üretimleri kapsar...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
verim, güvenilirlik, performans, hız, güç... bunlar her sene bir önceki seneye göre daha da ideale yaklaşan özellikler.. estetiğe gelince.. herkesin tarzı ayrıdır. bende bi önceki kasa hornet 900 ün yamaha r6 s in üstüne tanımam..
malzeme daha dayanıklıymış falan değil aslında, aynı sağlamlığı çelik sac yerine fiber alaşımlarla elde edebiliyorsan bunun adı gelişmedir. neyse..

ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkça diyerekten mevzuyu kapatmış oluyum. arada maydonoz olduğum için de kendime esef edeyim. şimdi de gidip uyuyayım.. tam olsun :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
verim, güvenilirlik, performans, hız, güç... bunlar her sene bir önceki seneye göre daha da ideale yaklaşan özellikler.. estetiğe gelince.. herkesin tarzı ayrıdır. bende bi önceki kasa hornet 900 ün yamaha r6 s in üstüne tanımam..
malzeme daha dayanıklıymış falan değil aslında, aynı sağlamlığı çelik sac yerine fiber alaşımlarla elde edebiliyorsan bunun adı gelişmedir. neyse..

ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkça diyerekten mevzuyu kapatmış oluyum. arada maydonoz olduğum için de kendime esef edeyim. şimdi de gidip uyuyayım.. tam olsun :)

hatta kendine ceza ver, kabus gör :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst