Bazı Şarkılar Tersten Çalınınca...

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Jingle Bells'in sözleri çok saçma ve uyduruk gelirdi bana demek ki nedeni buymuş...
Cidden şaşırdım yalnız.
Dinleyince tekrar tekrar dinleyip kulaklarına inanamıyor insan...:silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Püh !!!

Allah iyiliğini versin senin.

Sandalyeden düşüyordum karanlıkta.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
O kadar derin anlamlar içeriyor yani şarkı tersten dinlenince.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Stairway to Heaven'da da benzer bir olay varmış. Onu da tersten çalınca satanik ayin sözleri çıkıyormuş diye duydum :silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
ben anlamadım tam olarak ne diyormuş bu şarkıda ?

------------------------Edit--------------

Lam dedim, bende ne diyor bunlar dinle dinle (seside açamıyoruz herif bağırıyor diye)

Töbe töbee
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Stairway To Heaven'da var. Britney Spears'ın Baby One More Time adlı şarkımtırak şeysinde de tersten dinlenince "Sleep with me I'm not too young." diye duyulabilen bir kısım var mesela.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Allaam ya.. insan(lar) çaktırmıcam diye böyle 1000 takla mı atar yaaa :mrgreen:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
nıhahahahha:queen:

sonunda bu siteden bririni kalpten götürceksiniz
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Benim verdiğim linklere tıklayanlar kalp krizi riskini kabul etmiş sayılırlar :mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
xxxxx; o Jingle Bells'in sorunu o kadar vurucu sözler yazmasalarmış tersten okunuşuna.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
127
1 kere yerler o numarayı bidaha tıklamam ben millette hiç bozuntuya vermiyo sözlerin analizini yapıyo hala
 
Katılım
6 Ağu 2004
Mesajlar
48
dinlemeden yorum yupmayın :)

sözlerini anlıcam diye sesi de açmayın.. zıplama oranı ile ses ayarı doğru orantılı :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst