Bayramlık

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
14 Ekim 2007 Pazar - Antalya

Bugün bayramın 3üncü günü.
Kemer'e gidip Aslanko'dan motosikletlerimize bayramlık lastik almaya karar verdik.
Her zamanki gibi buluşma yerine ilk ben geliyorum..
HPIM1558.jpg


Hava biraz bulutlu, yanıma yağmurluğumu da aldım..
HPIM1559.jpg


Gürhan'la Yücel'i beklerken yanıma yaklaşan arkadaş'la tanışıyoruz.
Toful; sitelerden tanıştığım bir arkadaş.
HPIM1563.jpg


Yeni motosikleti henüz 500km de..
Bizimle gelmesini istiyorum ama sürücü belgesini de yeni aldığını ve bize ayak bağı olacağını söyleyerek kabul etmiyor..
Daha sonraki gezilerde Toful ile birlikte olacağız..
HPIM1564.jpg


Biraz sonra Yücel geliyor ve Singapur'dan aldığı yeni fotoğraf makinesini gösteriyor.
HPIM1565.jpg


Gürhan'ın da katılımıyla takım tamamlanıyor ve Kemer'e doğru yola çıkıyoruz.
HPIM1567.jpg


Kemer'e girişte yağmur başlıyor, ("Yaşasın, sonunda yağmur geldi..")
Yağmur iyice hızlanmadan Aslanko'nun dükkanına varıyoruz.
Arkadaşlarla bayramlaştıktan sonra motosikletlerimize bayramlık lastikleri seçiyoruz..
HPIM1568.jpg


Ben, ilk kez kendim lastik değiştiriyorum.
Bu, arazide başımıza gelebilecek bir lastik patlama olayı için çok iyi bir alıştırma olacak..
HPIM1569.jpg


Eski lastik yumuşamış olduğu için sökülmesi çok zor olmuyor ama yeni lastik henüz çok sert, bu yüzden zorlanıyoruz. :)
HPIM1570.jpg


... ama neşemiz her daim yerinde..
HPIM1571.jpg


Küçük bir hata yapıyoruz.
Benim lastiği takarken iç lastiğe zarar vermişiz.
Yeni bir iç lastik alıp, eskiyi yedeğe alıyoruz.
HPIM1572.jpg


Arka lastikleri değiştirdikten sonra sıra geliyor ön lastiklere.
Bu sefer kendi başımıza değiştirip yarışıyoruz.
Elbette daha tecrübeli olan Yücel kazanıyor bu yarışı..
HPIM1573.jpg


Son olarak Gürhan'ın da ön lastiğini değiştiriyoruz..
Yücel artık yorulmuş...
HPIM1577.jpg


...ama Gürhan taze kuvvet.. :)
HPIM1578.jpg


HPIM1579.jpg


Yeni lastiklerle çok güzel görünüyor ne dersiniz ?..
HPIM1581.jpg


Kemer-Kuzdere'den orman yollarına dalıyoruz..
HPIM1583.jpg


İkinci molamız çeşme başında..
HPIM1591.jpg


HPIM1592.jpg


HPIM1584.jpg


HPIM1586.jpg


HPIM1589.jpg


HPIM1590.jpg


Uzun süredir böyle serin bir havaya ve araziye hasret kalmışız,
Söğütcuması'nda çay içeriz diye düşünürken oradan transit geçip alternatif orman yollarından rotamızı uzatıyoruz..
HPIM1593.jpg


HPIM1594.jpg


HPIM1595.jpg


HPIM1596.jpg


Yücel yeni makine almış ama tripot almamış, o yüzden yerlerde sürünüyor..
HPIM1598.jpg


HPIM1599.jpg


Özlemişiz birlikte bu güzelliklerin içinde olmayı..
Keyfimiz yüzümüze vurmuş..
HPIM1600.jpg


HPIM1603.jpg


HPIM1604.jpg


Bulutlu Ekim havası çok güzel görüntüler veriyor.
Bu yüzden her fırsatta durup fotoğraf çekiyoruz..
HPIM1610.jpg


HPIM1611.jpg


HPIM1612.jpg


Arada bir yol dışına çıkıp orman yolumuzu engelleyene kadar ağaçların arasında off-road yapıyoruz..
HPIM1615.jpg


HPIM1616.jpg


Sadece pınar sularının tadına bakmak ve susuzluğumuzu gidermek için küçük molalar vererek Antalya'ya dönüş yolunda ilerliyoruz..
HPIM1617.jpg


HPIM1618.jpg


HPIM1619.jpg


Eskiden toprak olan birçok köy yolunu asfaltlayıp mıcıra bulamışlar malesef..
HPIM1620.jpg


Yeni bir gezide buluşmak üzere..
HPIM1622.jpg


Herkese mutlu geziler........
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bir gezi olmuş tebrikler paylaşım içinde
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
37
Gerçekten teşekkür ederiz her gezinizde hassasiyetle güzelfotolar çekiyorsunuz keşke herkeş böyle yapsa:) Lastikler Süper olmuş Nezih abi bende düşünuyorum lastik ile ilgili teknik detayları verebilirmisin (marka ebat fiyat) bilgilendirirsen sevinirim
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Harikasınız harduro;
Her gezinizi izlediğimde beni de gezdiğiniz yerlere götürüyorsunuz.
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
53
çok guzel bir gezi olmuş. tebrık ederim . bende cross bir motor almayı dusunuyorum en yakın zamanda. yaşadıgınız sorunlar varmı bu çinlilerde? cunku hala aklımda soru ısaretlerı var çinli alırken. ozellikle dağa bayıra vuracagım bir yerde , ansızın yolda kalmak, telefonumun çekmiyor olması, facialara sebep olabilir :)
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
çok guzel bir gezi olmuş. tebrık ederim . bende cross bir motor almayı dusunuyorum en yakın zamanda. yaşadıgınız sorunlar varmı bu çinlilerde? cunku hala aklımda soru ısaretlerı var çinli alırken. ozellikle dağa bayıra vuracagım bir yerde , ansızın yolda kalmak, telefonumun çekmiyor olması, facialara sebep olabilir :)
SkyTeam ve benzeri Çinli motosikletlerle ilgili bir çok şey yazıldı forumlarda..
Çok ucuza satılan bu motosikletlerin malzemesi kötü..
İşçilik kötü..
Paran varsa pahalı motosiklet al..
Paran az ama motosikletten anlıyorsan herhangi bir motosiklet işini görür..

Biz sürekli bakımlarını yaparak bizi yolda bırakmamasını sağlamaya çalışıyoruz..
Ama bir de şu var; hangi motosiklet olursa olsun, bakımını yapmadığın zaman yolda kalırsın..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harduro abi scooterla katılabilirmiyiz böle gezilere :p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sizin kadar keyifli olmasa da korku filmine gittim ben de Nezih abi :p Avunuyoruz işte :mrgreen: Bayramınız mübarek olsun, yeni tekerlerinizi çabuk eskitin :p
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
elinize saglık güzel olmuş kros yaparken çekilmiş resimlerinizide bekleriz bu arada lastigin tanesi 100 dolar ise çok pahalı biz 50 liraya aldık iyi sürüşler.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hahaha lastiklere hasta oldum kirpi gibi:p:queen::queen:


lastik bahane gezi şahane:cat:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
elinize saglık güzel olmuş kros yaparken çekilmiş resimlerinizide bekleriz bu arada lastigin tanesi 100 dolar ise çok pahalı biz 50 liraya aldık iyi sürüşler.
Biz kros yapmıyoruz, daha çok off-road yapmayı seviyoruz.
Lastikler ön-arka takım olarak 100$.
Sizin 50ytl ye aldığınız lastik Duro marka mı ?
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Her zamanki gibi yine istim üzerindesiniz.Havalarda tam sizin kıvama geldiki gezileriniz tadından yenmez.Yolunuz açık olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst