Başlayalım tabi
Herkese Hayırlı Bayramlar Diliyorum Şimdiden ?
Bayramdan sonra da askere gidiyorum, hayırlı tezkereler diliyorum kendime, Allah aklıma fikrime mukayyet olsun yeşillerin içinde..
Üstüne bir de "ıssız adam" ı izlemişim, açmışım Eski parçaları, Semiramis Pekkan, Ayla Dikmen. Ne güzelmiş eskiler öyle be. Veya filmden sonra fazla anlam yükledim parçalara bana öyle geliyor bilmiyorum.