bayramlaşmaya başlayalım mı artık ne dersiniz?

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
allah tan nice bayramlar görmemizi diler bayramınızı kutlarım tüm mt lerin
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
herkesin Kurban Bayramı nı en içten dileklerimle kutlarım :rendeer:
kazasız bir bayram geçiririz umarım
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
17
Arkadaşlar çok Uzun Bir Süredir Aranızda Değildim Artık Geri Döndüm Herkesin Bayramını Kutluyor Nice Bayramlar Diliyorum Sevdiklerinizle Beraber ...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hepinize hayırlı bayramlar..mutluluklar..
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
Hepınızın Mubarek Kurban Bayramını Kutlar..nıce Hayırlara Vesıle Olmasını Dılerım..ahmet Maral..moskova'dan Sevgılerle..
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
244
bayramınız kutlu olsun ben de yarın akşam atımı garaja koyup bayramın sabahı 6 gibi köye gidicez.. dikkatlı olun yavaş olun hatalı bayram vesselam.. ;)
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
Bu bayram yol yapacak tüm arakdaslara öncelikle normalden 2 kat daha dikkatli olmalarını öneriyorum hele benim gibi ayda 3 kaza yaptıysanız :p Evet herkese kazasız belasız mutlu sürüşler mutlu bayramlar dilerim.....
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosiklet.net bayramınız mübarek olsun :)

iyi akşamlar:

Arkadaşlar bütün motosiklet.net,ve müslümanların kurban bayramını kutlarım nice kazasız belasız bayramlara inşallah :):cat:
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
herkesın kurban bayramını hayırlara vesıle olamsını dılerım

bayramınız mubarek olsun arkadslar:rendeer:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Tüm arkadaşların mubarek kurban bayramını kutlar, keyifli,ikitekerli bir tatil dilerim.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst