Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar çok Uzun Bir Süredir Aranızda Değildim Artık Geri Döndüm Herkesin Bayramını Kutluyor Nice Bayramlar Diliyorum Sevdiklerinizle Beraber ...:rendeer:
Bu bayram yol yapacak tüm arakdaslara öncelikle normalden 2 kat daha dikkatli olmalarını öneriyorum hele benim gibi ayda 3 kaza yaptıysanız Evet herkese kazasız belasız mutlu sürüşler mutlu bayramlar dilerim.....