Yaşam kavgası,
Ekmek parası
Bu gün ararım ,Yarın giderim
Çok yoğundum ,fırsat bulmadım
Ayyyy unuttum derken, bir bakarız ki ruhumuz bedenimizden geride kalmış
Çok şey kaçırmışız yaşama dair.
Ne kadar oldu kim bilir? demli bir çay ,yada bir kahve kokusuyla uzun uzun sohbet etmediğimiz ,sarılıp kucaklaşmadığımız hatta sevdiğimizi söylemediğimiz ,düşünür iç çekeriz.
İyi ki, bayramlarımız var bize insanca dokunuşları hatırlatan ,sevdiklerimize kavuşturan samimi dileklerimizi ağzımızdan döktüren.Her günümüz bayram olsun
Nice bayramlara hep birlikte, Kurban bayramınız kutlu olsun