bayramlaşmaya başlayalım mı artık ne dersiniz?

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Tüm islama aleminin yurttaşlarımızın ve bilhassan da forumdaşlarımın bayramını kutluyorum.sağlık esenlik ve mutluluklar diliyorum.
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
304
tüm islam aleminin bayramını kutlar saglık ve esenlikler dilerim:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hayat üçbuçukla 4 arasındadır ya hayatta üçbuçuk atarsın ya dört dörluk yaşarsın allah herkese dört dörluk bi bayram nasip etsin
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
139
tüm mt üyelerinin kurban bayramını kutlar sağlık ve huzur getirmesini temenni ederken yola çıkacak olanlara kazasız belasız hayırlı yolculuklar dileriz.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
42
tüm mt lilerin mübarek kurban bayramini en icten dileklerimle kutlarim.
hepinize kazasiz ve bellasiz sürüsler dilerim.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Tüm MT'li ailemin Kurban Bayramı'nı en samimi ve en içten hislerimle
kutlar, nice sağlıklı ve mutlu günler temenni ederim..

Allah sizlere sevdiklerinizle beraber nefes aldırsın..
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese iyi bayramlar:mrgreen:
 
Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
124
iyi bayramlar geçirmeniz dileklerimle kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
131
Öncelikle bütün İslam aleminin Kurban Bayramını kutlar, daha sonrada özellikle motosiklet.net ailesinin bayramını ayrıca kutlarım arkadaşlar. Kazasız belasız ve hayırlı bir bayram geçirmek dileği ile, Bayramınız mübarek olsun::149::
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi bayramlar herkese :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst