bayramda kuşadası gezisi

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
türkiye yollarını özledim bayram tatilinide fırsat bildim çıktım yollara şöle bir kuşadası ve ist iyi gelir dedim başladım tura,önceki konularımda yolların resmi olduğu için ve hava şartlarıda elverişli olmadığı için durup resim çekmedim,ama kuşadasında bol resim çekicem.onları eklerim pazar akşamı ist olcam pazartesi işbaşı.ist döndüğümde görüşmek üzere.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
kuşadasını yazın televolelerde bilmem nerelerde bolbol görüyozz ,kışın nasıl oluyo hep merak ederimm,şiiddetle bekliyorum fotoları ümmet abi:rendeer:
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
İyi tatiller ümmet bey fırsatları da kaçırmıyorsun

İyi eğlenceler
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kuşadasını yazın televolelerde bilmem nerelerde bolbol görüyozz ,kışın nasıl oluyo hep merak ederimm,şiiddetle bekliyorum fotoları ümmet abi:rendeer:

dün çok yorgundum orelden hiç çıkmadım bugün bol bol resim çekerim akşmada seyredersiniz merak etmeyin.motorda sıkntı yaptı durmadan yağ kaçırıyor açık servis bulursam onunla uğraşçam yarın,bu şekilde yola çıkılmaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Goster abı Kusadasını gercı daha bu yaz 3 hafta ordaydım 3 sene de oturmuslugum var yaz kıs güzeldır ya Kusadamm :) Yarı oralı sayılırım :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
resimlere başlıyalım önce kaldığım otel (atınç otel)



otel yetkililerine sıcak karşılamaları ve yakın ilgilerinden dolayı çok teşekkürler kendimi evde gibi hissettim









otelin denize bakan tarafı




barlar sokağının altı sağlık caddesine inen yol yazın burda çnsanlara sürtünmeden geşmek mümkün değil ama şimdi gördüğünüz gibi bomboş sokaklar




kale içi




sağlık caddesi



kale kapısı




kuyumcular çarşısı




kale içi




sahil meydan emniyet müdürlüğü önü



kuşadası liman girişi (özelleşti)



liman içinden kuşadası görünümü



sahilden güvercinada görünümü sonradan kuşadası adı verilmiş yani şehir adını bu adadan almış



sahilden liman görünüşü






motor gene başıma iş açtı yeni motor yaptık ama hızlı bir şekilde yağ kaçırıyordu susurlukta farkettim yağ ekleye ekleye kuşadasına geldim servise götürdüm arasına 100 ytl sıkışmış onu çıkardık



işte silindir kapağının altında civatası takılmamış ordan yağ kaçırıyor birde arka teker rulmanları bozulmuş eksoz civataları düşmüş onlarıda yaptırdım bayram dolayısıyla tarife yüksek tabi aslında ücret ödemeyebilirdim ama kendi servisimiz olmadığı için böyle oldu olsun işimz halloldu bunada şükür.birde ist otobüsle dünmek vardı,düşünmek bile istemiyorum.



 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Resimler çok güzel, eline ayağına sağlık Ümmet abi.. :cat:
Bizim yerimize de gez biz gezemiyoruz ne de olsa :pale:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
tamam pınar daha gezcem o resimleride atarım bugünlük bukadar şimdi yemek zamanı devamı yarın.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
abi hayranım sana yaaa helal gez gez dur resimler harika bizimle paylaştığın için teşekkürler
canım abim :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Resimler cok guzel. Eminim coklarimiz bu tur geziler yapmak istiyor ama iste firsat yaratma konusunda pek basarili degiliz.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ÜMMET baba yarın bir ekip adaya gelecek ( sacit erkan ) karşılaşabilirsiniz :p
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Sevgili ümmet ağbi sana iyi geziler. Tekerine taş değmesin sevgili ağbim hayırlı yolculuklar....:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kaşılarızda sen gelmiyonmu özleştik breee:mrgreen:
demişsin ama bizim formatımız farklı biliyorsun :) biz daha oturmuş şeyleri tercih ediyoruz yani evimizde oturuyoruz :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst