
evet ramazan dışı biraz dökük gibi ama babam her 1000 km de castrol yağ koyuyor onun içine shell den başka benzin almaz kıpraşımlı hatun ama sağlambaya yükseklere çıkmış sizin icat...
rica ediyorum abi evet güzel yerler buralar çocuklar 4 ü toplam 12 kilo falan mantar toplamışlar kontrol ettimenfes bir gezi olmuş bence! bu arada konya tarafının düz ovalarında o kıvrımlı boş yollar motosiklet için ne kadar da güzelmiş, bunu anlamış oldum... Ayrıca ağaçların olmadığı dağlarda taş ve kayalıklarıyla farklı bir manevi havaya sahiptir, oralarda bir başına olmak insanı olgunlaştırır...
bu güzel gezi için tebrik ediyor ve paylaştığın içinde ayrıca teşekkür ediyorum...
Not: Bu arada sevimli kardeşlerimizin toprağın bu kadar kuru olduğu bir dönemde buldukları mantarı merak ettim doğrusu, aslında gerçekten bulup bulmadıklarını merak ettim demeliyim ama akşam ki davete bakılırsa bulmuşlar hakikaten!
aynen öyle abi o motorun kilometresi 8000 e yaklaştı ve hep bu tür yollarda kullanır babam ama bakar yaniGüzel bi gezi olmuş bu motor sizin daha çok kahrınızı çeker çinli motorlar kötü değil aslında motordan anlamayan insanlar biner ve bakımsız olurlar ee ne demişler bakarsan bağ bakmassan dağ olur.TEKERİNİZ DÜZ BASSIN
sağlam motor evet daha maşallah tık dememiş bu koşullarda her zaman kullanıldığı halde bir de kıpraşmasaBu yol kosullarına dayanan motor saglam demektir. Paylaşım için tesekkurler emeginize saglık.












demek annemin memleketine geleceksiniz. ben senede bir kaç kez çıkarım bu dağa yayan. güzel zirvesi vardır . şansınız varsa atlara denk gelirsiniz.
[url]http://img252.imageshack.us/img252/2648/58555436216734755267177.jpg[/URL]
[url]http://img443.imageshack.us/img443/6268/58555436216744755470152.jpg[/URL]
[url]http://img585.imageshack.us/img585/4991/61342436217294755804458.jpg[/URL]
[url]http://img202.imageshack.us/img202/7844/61342436217309755164959.jpg[/URL]
[url]http://img37.imageshack.us/img37/8753/61832436216119755602123.jpg[/URL]
---------- Post added at 01:54 ---------- Previous post was at 01:37 ----------
demek annemin memleketine geleceksiniz. ben senede bir kaç kez çıkarım bu dağa yayan. güzel zirvesi vardır . şansınız varsa atlara denk gelirsiniz.
[url]http://img252.imageshack.us/img252/2648/58555436216734755267177.jpg[/URL]
[url]http://img443.imageshack.us/img443/6268/58555436216744755470152.jpg[/URL]
[url]http://img585.imageshack.us/img585/4991/61342436217294755804458.jpg[/URL]
[url]http://img202.imageshack.us/img202/7844/61342436217309755164959.jpg[/URL]
[url]http://img37.imageshack.us/img37/8753/61832436216119755602123.jpg[/URL]
---------- Post added at 01:57 ---------- Previous post was at 01:54 ----------
[url]http://img443.imageshack.us/img443/281/dsc0248ea.jpg[/URL]
[url]http://img62.imageshack.us/img62/8653/dsc0216ja.jpg[/URL]
keşke 1nci resimdeki gibi bir portre olsa ama .
---------- Post added at 02:02 ---------- Previous post was at 01:57 ----------
bu arada berbat bir düzeltme işlemi var sitenin