Bayram Tatilinde Babamın Motoru İle Dağ Gezisi

Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
tatile bayrama baba ocağına gelmişken burada da motor gezisi yapayım dedim ve hemen bindim motora koyuldum yola :p
vurdum kendimi dağlara buyrun fotoğraflar konuşsun :)


20121029130958.jpg

cross yazacaktım yanlış olmuş

20121029131103.jpg


20121029131124.jpg


20121029131133.jpg


20121029131727.jpg


20121029131817.jpg


20121029132131.jpg


20121029132410.jpg


20121029132858.jpg


20121029132912.jpg


20121029132926.jpg


20121029132947.jpg


20121029133448.jpg


20121029133511.jpg


20121029133600.jpg


20121029133814.jpg


20121029133826.jpg


20121029133843.jpg


20121029134107.jpg


20121029134127.jpg


20121029134425.jpg


20121029134435.jpg


20121029134448.jpg


20121029134511.jpg


20121029134849.jpg


20121029134903.jpg


20121029135157.jpg


20121029135221.jpg


20121029135245.jpg


20121029135412.jpg


20121029135734.jpg


20121029135802.jpg


20121029135826.jpg


20121029135955.jpg


20121029140242.jpg


20121029140252.jpg


20121029140517.jpg


20121029140550.jpg


20121029140613.jpg


20121029140847.jpg


20121029140856.jpg


20121029141425.jpg


20121029141450.jpg


20121029141717.jpg


20121029143313.jpg


20121029143329.jpg


20121029143707.jpg


20121029143730.jpg


20121029144215.jpg


20121029144228.jpg


20121029145818.jpg
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Hakkaten kros motorlar içinmiş o yol :) Yalnız etli mantarda süper olabilirmiş aslında :)
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
bir daha ki dağ vericisi fantazim buraya olacak inşallah karadağ trt vericileri rakım : 2230 yolu asfalt herkese tavsiye olunur


Uploaded with ImageShack.us

bu arada evim konyadan karamana giderken 30. km içeri çumra kasabasında buradan çok motorcu kardeşim geçiyor geçerken yanıma uğramanızı isterim yemeğimizi yersiniz çayımızı içersiniz tanışırız
ismim seyit devrim tel:0544 342 04 78


---------- Post added at 19:38 ---------- Previous post was at 19:36 ----------

---------- Post added at 19:40 ---------- Previous post was at 19:38 ----------

baya yükseklere çıkmış sizin icat...
evet ramazan dışı biraz dökük gibi ama babam her 1000 km de castrol yağ koyuyor onun içine shell den başka benzin almaz kıpraşımlı hatun ama sağlam :D :p :p :p
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
bizim motor şimdilik yok olacak inşallah motor babamın bakalım akılda büyük bir enduro var nasip olursa
 
Katılım
12 Eki 2011
Mesajlar
109
enfes bir gezi olmuş bence! bu arada konya tarafının düz ovalarında o kıvrımlı boş yollar motosiklet için ne kadar da güzelmiş, bunu anlamış oldum... Ayrıca ağaçların olmadığı dağlarda taş ve kayalıklarıyla farklı bir manevi havaya sahiptir, oralarda bir başına olmak insanı olgunlaştırır...

bu güzel gezi için tebrik ediyor ve paylaştığın içinde ayrıca teşekkür ediyorum...

Not: Bu arada sevimli kardeşlerimizin toprağın bu kadar kuru olduğu bir dönemde buldukları mantarı merak ettim doğrusu, aslında gerçekten bulup bulmadıklarını merak ettim demeliyim ama akşam ki davete bakılırsa bulmuşlar hakikaten!
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
enfes bir gezi olmuş bence! bu arada konya tarafının düz ovalarında o kıvrımlı boş yollar motosiklet için ne kadar da güzelmiş, bunu anlamış oldum... Ayrıca ağaçların olmadığı dağlarda taş ve kayalıklarıyla farklı bir manevi havaya sahiptir, oralarda bir başına olmak insanı olgunlaştırır...

bu güzel gezi için tebrik ediyor ve paylaştığın içinde ayrıca teşekkür ediyorum...

Not: Bu arada sevimli kardeşlerimizin toprağın bu kadar kuru olduğu bir dönemde buldukları mantarı merak ettim doğrusu, aslında gerçekten bulup bulmadıklarını merak ettim demeliyim ama akşam ki davete bakılırsa bulmuşlar hakikaten!
rica ediyorum abi evet güzel yerler buralar çocuklar 4 ü toplam 12 kilo falan mantar toplamışlar kontrol ettim :D
 
Katılım
12 Eki 2011
Mesajlar
109
gerçekten merak ettim bu mantarı keşke adını da sorsaymışsın ;) yolum inşallah ileride düşer, gerçekten çok hoş, imkan meselesi tabii, yoksa bugün atlar çıkardım yola altımda bir adventure motoruyla...

selamlar..
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
dağ mantarı dediler abi baktım ama fotoğraf çekmeyi unutmuşum kafa işte yassı sarı gri renkli mantardı hemde büyük büyük :D inşallah bir adventure da bana Rabbim nasip eder o zaman hedefim Türklerin ana yurdu Orta Asya - Türkmenistan turu :)
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Güzel bi gezi olmuş bu motor sizin daha çok kahrınızı çeker çinli motorlar kötü değil aslında motordan anlamayan insanlar biner ve bakımsız olurlar ee ne demişler bakarsan bağ bakmassan dağ olur.TEKERİNİZ DÜZ BASSIN
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu yol kosullarına dayanan motor saglam demektir. Paylaşım için tesekkurler emeginize saglık.
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
Güzel bi gezi olmuş bu motor sizin daha çok kahrınızı çeker çinli motorlar kötü değil aslında motordan anlamayan insanlar biner ve bakımsız olurlar ee ne demişler bakarsan bağ bakmassan dağ olur.TEKERİNİZ DÜZ BASSIN
aynen öyle abi o motorun kilometresi 8000 e yaklaştı ve hep bu tür yollarda kullanır babam ama bakar yani
Bu yol kosullarına dayanan motor saglam demektir. Paylaşım için tesekkurler emeginize saglık.
sağlam motor evet daha maşallah tık dememiş bu koşullarda her zaman kullanıldığı halde bir de kıpraşmasa :D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel gezmişsin... Tebrikler...
Keşke mantarlı et yemeğini yeseydin yahu :)
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
demek annemin memleketine geleceksiniz. ben senede bir kaç kez çıkarım bu dağa yayan. güzel zirvesi vardır . şansınız varsa atlara denk gelirsiniz.






---------- Post added at 01:54 ---------- Previous post was at 01:37 ----------

demek annemin memleketine geleceksiniz. ben senede bir kaç kez çıkarım bu dağa yayan. güzel zirvesi vardır . şansınız varsa atlara denk gelirsiniz.






---------- Post added at 01:57 ---------- Previous post was at 01:54 ----------



keşke 1nci resimdeki gibi bir portre olsa ama .

---------- Post added at 02:02 ---------- Previous post was at 01:57 ----------

bu arada berbat bir düzeltme işlemi var sitenin
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
demek annemin memleketine geleceksiniz. ben senede bir kaç kez çıkarım bu dağa yayan. güzel zirvesi vardır . şansınız varsa atlara denk gelirsiniz.
[url]http://img252.imageshack.us/img252/2648/58555436216734755267177.jpg[/URL]
[url]http://img443.imageshack.us/img443/6268/58555436216744755470152.jpg[/URL]
[url]http://img585.imageshack.us/img585/4991/61342436217294755804458.jpg[/URL]
[url]http://img202.imageshack.us/img202/7844/61342436217309755164959.jpg[/URL]
[url]http://img37.imageshack.us/img37/8753/61832436216119755602123.jpg[/URL]

---------- Post added at 01:54 ---------- Previous post was at 01:37 ----------

demek annemin memleketine geleceksiniz. ben senede bir kaç kez çıkarım bu dağa yayan. güzel zirvesi vardır . şansınız varsa atlara denk gelirsiniz.
[url]http://img252.imageshack.us/img252/2648/58555436216734755267177.jpg[/URL]
[url]http://img443.imageshack.us/img443/6268/58555436216744755470152.jpg[/URL]
[url]http://img585.imageshack.us/img585/4991/61342436217294755804458.jpg[/URL]
[url]http://img202.imageshack.us/img202/7844/61342436217309755164959.jpg[/URL]
[url]http://img37.imageshack.us/img37/8753/61832436216119755602123.jpg[/URL]

---------- Post added at 01:57 ---------- Previous post was at 01:54 ----------

[url]http://img443.imageshack.us/img443/281/dsc0248ea.jpg[/URL]
[url]http://img62.imageshack.us/img62/8653/dsc0216ja.jpg[/URL]
keşke 1nci resimdeki gibi bir portre olsa ama .

---------- Post added at 02:02 ---------- Previous post was at 01:57 ----------

bu arada berbat bir düzeltme işlemi var sitenin

evet kardes ikinci hedefim burası keşke yukarıya çıkan yoluda çekseydin tam motosiklet yolu kıvrımlı dik.. bildiğim kadarıyla yukarda tarihi kalıntılarda var gelirsem kamp malzemeleriyle gelip yukarda bir gece kalacağım inşallah
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
daha bir sürü fotosu varda yüklerken site biraz dandik olduğu için süren doldu vs diyor yüklenmiyor. saçma bişey ben kızıp yüklemiyorum değilse ben çok gezerim elimde kıyamet gibi arşiv var yüklerim buraya ne olacak. vallaha siz çok sabırlıymışınız . tebrik ederim buaraya foto yükleyenleri.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Güzel bi tatil değerlendirmesi olmuş tebrikler :cat: paylaşım için ayrıca teşekkürler :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst