rica ederim abi sağolunGüzel bi tatil değerlendirmesi olmuş tebrikler :cat: paylaşım için ayrıca teşekkürler :rendeer:
nasip artık başka sefereGuzel bir gezi olmus, topragim, ama etli mantarlarin tadini kacirmissin
abi özelden irtibat kuralım istersen her zaman bu taraflara yol düşerse misafirim olursunuz10 gün önce oralardan gectik gec bilgi oldu yoksa yanına ugrardık valla birdahakine artık kısmetse![]()
sayın kanmix önce biz tanışalm sonra m.büyüğü alalım çumraya gaz açalım seyitle tanışalım oradanda beraber bozkıra gideriz ramizana yıkılırız dağ bayır gezeriz.Bir gün tanışmak dileği ile bende Konya merkezdeyim çarşıda![]()