BaYGıN ÇaLıŞıYoR ;Sonrasında TIK Yapıyor.. Aküm mü biTTi ?

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Merhaba arkadaşLar.. Bildiğiniz üzere Honda CBR 125 R Kullanıyorum.. Motorumu 1 hafta üzerine dün çalıstırmaya kalkınca ;İlk marsta doğal olarak calısmadı.. İkinci basınca da Baygınlastı ve TIK dedi ; akü bitmiş gibi..

Vurdurarak calıstırınca alıyor ; ama Kontak açık iken farlar ve korna çalıyor.. Hiç bir sorun yok mus gibi aydınlatıyor farlar.. Sadece Vurdurarak calısıyor motor su an...

Sorun ne olabilir ? AKÜ mü bitti acaba ? Akü bitse farlar da yanmaz diye biliyorum..
Bu arada AKÜ Fiyatları ne kadardır ?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
sorun aküde bence vurdurma motoru beyine zarar verebilirsin aküyü söküp şarj ettir ondan sonra dene.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
yooo ; sen karıstırdın ; hayır göremediğm yuan dı.. cbr ilk kez sorun verdi bana..
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Motorunun aküsüne 30 ytl sıkışmış,onu çıkar sorun kalkar...

Anladın sen onu...:)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Akünün şarjı azdır belki. Çünkü farlar motor çalışmıyorken çalışıyor diyorsun. Marş kömürleride bitmiş olabilir. bence bir servise veya ustaya götür 2dk baksınlar.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu arada biraz calıstıktan sonra mars alıyor ... Biraz durunca almıyor yine..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hmmm ; Aküden ise bi akü alırım ; Baska sorun olmasın da :p

Bu arada bir akünün ömrü ortalama kaç yıLDır... ?
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
CAKO aldın motoru hababam masraf:mrgreen: nedır bu , bu arada trabzondakı fazer noldu:silent: bencede yeni bi aku sorunu ortadan kaldırır
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Akünün şarj tutmamasının bi sebebi daha suyunun az olması.
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
tıpatıp aynı problemle karşılaştım benim cbr125 ile

şarj ettirip bi süre takılabilirsin ama sonunda yeni bi akü alman gerekecektir
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
GeneL olarak Akü sorunu diyorsunuz.. O zaman Hafta içi bi şarj ettiriyiim ben ; Bi de o sekilde deneyelim.. Eğer Akü den değilse yine yazarım buraya ...
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
çalıştırmayı dene muhakkak çalışır. binmediğim motoru zorda olsa çalıştırdım. akü o zaman kendini yeniliyo. şarj ettiği için. uğraş biraz.:cat:

kullanıdığım motorun aküsü zayıftı yazın bile bitiyordu. hemen saf su doldurarak hallettim. yenilendi nerdeyse. soğukta bile basıyo şimdi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst